Київ – п'ята столиця в світі, яка перевела метрополітен на безконтактну оплату

7 грудня 2018, 07:06
Київ – п'ята столиця в світі, яка перевела метрополітен на безконтактну оплату

Фото: kievcity.gov.ua

Ще в листопаді 2017 року в Україні почав працювати сервіс безконтактної оплати за допомогою смартфонів – Google Pay. Тоді Україна стала 15-ю країною, яка запровадила у себе цю технологію.

Сервіс безконтактної оплати виявився неймовірно зручним, до нього дуже швидко почали підключатися українські банки і держустанови. Одними з "першовідкривачів" стали державний Ощадбанк і Київський метрополітен.

Реклама

"Проект Ощадного банку, який ми реалізували спільно з метрополітеном, на конференції розробників Google увійшов до шістки найпрогресивніших проектів, які були реалізовані в світі. Це проект, яким користується кожен з вас, коли заходить в метрополітен, дістає телефон або картку і прикладає їх до безконтактного терміналу. В рамках цієї ініціативи ми опрацьовуємо понад 100 тис. транзакцій щодня. Ми п'ята в світі столиця, яка перевела свій метрополітен на таку технологію. Ощадбанк – рекордсмен за впровадженням Google Pay в Європі. Ми швидше за всіх адаптували цю розробку і запустили її у використанні менш, ніж за місяць", – розповідає Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.

Результати підключення Google Pay не змусили себе довго чекати. Кількість підключених пристроїв зростає на 25% щомісяця, причому, цікаво відзначити, що 31% клієнтів банку, які користуються мобільною системою Android, вже підключені до Google Pay. Люди стали частіше розплачуватися картами і телефонами – це зручніше, простіше і заощаджує час.

За словами Андрія Пишного, Ощадбанк давно потребував зміни.

"Свого часу, в 2014 р., коли в Ощадбанк прийшла нова команда, ми зрозуміли, що без сучасних цифрових технологій нам не обійтися. Ощадбанк, який вирішив, що йому потрібно оцифровуватися, – це 6 тис. відділень, це 38 тис. персоналу, 300 мінібанків, 43 зони самообслуговування; 80% транзакцій проводили вручну наші касири, у нас було 3 млн активних карток і 13 тис. користувачів інтернет-банкінгу", – зазначив голова правління.

Станом на 2018 р. ситуація серйозно змінилася. У банку з'явилося в 100 разів більше зон самообслуговування – 450, а 50% всіх транзакцій банку сьогодні проводиться за допомогою альтернативних дистанційних каналів. До того ж, якщо в 2014 році було 13 тис. користувачів інтернет-банкінгу, то в 2018 р. їх стало 3,2 млн. Таким чином, державний український банк спільно з Google істотно модернізував свою систему.

Реклама

Більш докладно про останні цифрові зміни, які сталися в Україні, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Як "оцифровується" Україна: Google Pay, 3D-тури і інтернет-безпека в школах.