Картки Ощадбанку "відв'яжуть" від відділень

19 травня 2017, 09:27
Державний банк змінює головний принцип обслуговування клієнтів

У карток "Ощаду" більше не буде "рідного" відділення. Фото: Pixabay

Державний Ощадбанк планує скасувати прив'язку карт і рахунків до відділень. Про це повідомляє прес-служба фінустанови.

Так, Ощадбанк розпочав впровадження IT-проекту "UnitedData/Об'єднані дані", що дозволяє "відв'язати" клієнта від конкретного відділення. Проект забезпечить консолідацію інформації за 24 регіональними управліннями банку в єдину централізовану систему.

Реклама

Кожне з регіональних управлінь буде послідовно переведено на нову систему, повідомляють в держбанку.

"Кожне регіональне управління мало свій МФО, свій баланс і свою варіацію програмного забезпечення. Основою такого функціонування був програмний комплекс, який в рамках нового проекту буде замінений на принципово нову систему. ...По суті ми закладаємо новий єдиний фундамент. Це створить базу для обслуговування клієнтів в "єдиному вікні", – підкреслив голова Ощадбанку Андрій Пишний.

Робота над проектом почалася середині 2015 року. Зараз проведено функціональне тестування всіх модулів системи і пройдені перші етапи міграції цих клієнтів центрального офісу і одного з регіонів.