Канал "Україна" – лідер телеперегляду в 2017 році

3 січня 2018, 18:29
За аудиторією 18-54 середня частка каналу "Україна" в минулому році склала 10,65%

У 2017 році телеканал "Україна" став улюбленим каналом українців. За підсумками року канал отримав першість за основними аудиторіями 18–54 (міста 50 тис.+) та 18+ (міста 50 тис.+) та 4+ (Вся Україна).

За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу "Україна" у 2017 році становила 10,65%*, рейтинг (rat, %) – 1,46%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+): частка – 13%**, рейтинг – 2,23%**. За аудиторією 4+ (Вся Україна): частка – 12,43%***, рейтинг – 2,09%***.

Реклама

"

Наш успіх – це результат системної роботи потужної творчої команди. Ми дуже уважні до запитів наших глядачів, до аналізу їхніх потреб і вподобань. Щиро дякуємо нашим глядачам, які цінують наші зусилля і обирають програми каналу "Україна". Ми на перших позиціях у більшості слотів. Високі показники збирають наші праймові серіали, суспільно резонансні, інформаційні та інформаційно-аналітичні проекти, міні-серіали вихідного дня, дуже міцним у каналу "Україна" є також оф-прайм. Але, насамперед, я хочу згадати про ті зміни, на які ми зважились минулого року, і які зміцнили наш канал.У нас відбувся ребрендинг випусків новин "Сегодня". Миактивно розвивалися власне кіносервальне виробництво. Також ми почали освоювати нову для нас територію гумору в "Шоу Братів Шумахерів".У нас вдало стартував великий публіцистичний проект "Головна тема" з Оленою Кот. Вперше за кілька років канал підготував масштабне новорічне шоу, яке повністю складалось з хітів української естради. На 2018-ий рік у нас також великі плани. Вже у січні глядачі побачать і нових ведучих, і нові прем’єри, і певні зміни в улюблених програмах", – розповіла керівник телеканалу "Україна" Вікторія Корогод.

Улюбленим каналом українців у 2017 році "Україну" зробили ранкові, денні та праймові проекти власного виробництва, кінопоказ вихідного дня, понад п’ятдесят прем’єр серіалів, ексклюзивні футбольні трансляції матчів національної збірної та поєдинків українських команд у турнірах Ліги Європи та Ліги чемпіонів УЄФА, інформаційні та інформаційно-аналітичні програми, видовищні гумористичні шоу, гостро соціальні проекти.

Протягом року першість у своїх слотах за двома аудиторіями(*/**) утримували "Зірковий шлях", "Реальна містика", "Сьогодні. Випуск о 19:00", "Агенти справедливості", "Історія одного злочину", більшість прем’єрних серіалів як у будні, так і у вихідні.

Реклама

Кращими праймовими серіалами року стали авантюрна мелодрама " Капітанша " (АВС film), детективна мелодрама " Специ " (StarMedia), кримінальна мелодрама " Біле-чорне " (ABC Film). Показники популярності "Капітанші" за аудиторією 18-54 (50 тис.+) становили: частка – 16,13%*, рейтинг 4,96%*; за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 22,77%**, а рейтинг – 8,59%**. Аудиторія серіалу перевищила 16,16 млн. глядачів***. Детективну мелодрама "Специ"  подивились 15,63 млн. українців***, частка серіалу за аудиторією 18-54 (50 тис.+) – 12,46%*, рейтинг 3,73%*; за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 18,55%**, а рейтинг – 6,70%**. Кримінальна мелодрама "Біле-чорне" зібрала біля екранів 15,35 млн. глядачів; частка за аудиторією 18-54 (50 тис.+) – 13,07%*, рейтинг 3,91%*; за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 20,75%**, а рейтинг – 7,70%**.

Високу зацікавленість глядачів у 2017 році також викликали україномовні серіали каналу "Україна". " Агенти справедливості " за аудиторією 18-54 отримали частку – 12,19%*, рейтинг 1,32%*; за аудиторією 18+ частка – 15,55%**, рейтинг – 2,34%**. Лідером слоту протягом року була перша україномовна медична драма " Черговий лікар " (Film.ua): за аудиторією 18-54 частка – 10,80%*, рейтинг 1,23%*; за аудиторією 18+ частка – 13,44%**, рейтинг – 2,10%**. За рік серіал подивились 22,04 млн. глядачів***.Перший праймовий україномовній серіал " Лікар Ковальчук " ("Паноптикум") зібрав аудиторію 18,79 млн. осіб***.

Традиційно сильним протягом усього року був оф-прайм каналу "Україна". Аудиторія проектів власного виробництва " Реальна містика " " Зірковий шлях " " Агенти справедливості "   та   " Історія одного злочину " становила 25,85 млн. осіб***, 25,15 млн. осіб***, 22,63 млн. осіб*** та 22,52 млн. осіб*** відповідно.

Реклама

Соціальне ток-шоу " Говорить Україна " з Олексієм Сухановим не лише посіло 1 місце за жанром (*/**) та зібрало за рік аудиторію майже 30 млн. глядачів***, а й допомогло багатьом українцям змінити на краще дуже складні життєві ситуації. Завдяки увазі журналістів "Говорить Україна" нову родину знайшов п’ятирічний Сашко з Чернігівщини, над яким знущалась рідна мати. Були зібрані кошти на кілька складних операцій та курсів лікування. Одна з таких історій – допомога 15-річній Іванці Змієвській зі Львівщини, у якої викривлення хребта становило майже 90 градусів, а після операції дівчина змогла повернутися до нормального життя. Завдяки резонансу, що виник після одного з випусків, суд вперше в історії України скасував довічне ув’язнення чоловікові, що провів за ґратами 14 років за злочин, якого не скоював.

У лютому відбувся ребрендинг випусків новин "События", які стали частиною єдиного інформаційного бренду " Сьогодні " і почали мовити з нової багатофункціональної студії. Аудиторія новин на каналі "Україна" за рік досягла 31,8 млн. глядачів***. Протягом року випуски  " Сьогодні "  о 19:00 утримували беззаперечне лідерство у слоті за двома аудиторіями: 18-54 (50 тис.+) частка – 10,70%*, рейтинг – 2,61%*; за 18+ (50 тис.+) частка – 14,14%**рейтинг – 4,73%**. Восени оновлення відбулись в ефірі інформаційно-аналітичного проекту " События недели " з Олегом Панютою. За рік програму подивились понад 24 млн. глядачів***.

У листопаді успішно стартував проект про найбільш суспільно резонансні проблеми   " Головна тема "   з Оленою Кот. Загалом, перші шість випусків "Головної теми" подивились 12,72 млн. глядачів***.

У 2017 році співпрацю з каналом "Україна" розпочав відомий гумористичний проект "Брати Шумахери". Аудиторія " Шоу Братів Шумахерів " за рік перевищила 16 млн. осіб***.

Традиційно популярними були футбольні трансляції на каналі "Україна". Найвищі показники тут здобув відбірковий матч на Чемпіонат світу-2018 між національними збірними України та Хорватії. За аудиторією 18-54 частка – 20,46%*; за аудиторією 18+ частка – 21,84%**. Загалом за 2017 рік футбол на телеканалі "Україна" дивилося майже 21 млн. осіб***.

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".
** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".
*** Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані попередні за 31 грудня 2017 року, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше за показниками та визначеннями цільових аудиторій у глосарії ІТК.