Канал Коломойського почне показувати українську еротику

9 жовтня 2015, 15:36
Для зйомки еротики запрошують українських моделей, дівчата отримують по $150-200 за знімальний день

Фото: з архіву "Сегодня"

Український телеканал HD Fashion and Lifestyle уклав угоду про дистрибуцію з належить Ігорю Коломойському медіагрупою 1+1 Медіа.

Про це повідомляє ЛІГАБізнесІнформ з посиланням на топ-менеджерів HD Fashion and Lifestyle і 1+1 Медіа.

Реклама

Агентство відзначає, що канал HD Fashion and Lifestyle офіційно належить Олені Видайко (80%) та Ігорю Редкіну (20%). Цей телеканал – "син" HD Fashion. Близько місяця тому новий "модний" канал отримав у Національній раді з питань ТБ і радіомовлення ліцензію на супутникове мовлення на 10 років.

Реклама

1+1 Медіа готується до того, щоб укладати комерційні договори з кабельними мережами на ретрансляцію HD Fashion and Lifestyle. З початку 2016-го "модний" канал буде закодованим на супутнику. Плюси почнуть продавати його за тим же принципом, що і Перший Автомобільний. Як розповідають представники 1+1 Медіа, для невеликих кабельних мереж з абонентською базою до 5000 чоловік новий канал буде запропонований за ціною від 900 до 15000 грн на місяць залежно від розміру населеного пункту. З великими мережами, такими як Воля, Тріолан, Ланет та іншими, будуть укладатися окремі комерційні угоди, умови яких не розголошуються.

Родзинка HD Fashion and Lifestyle полягає в тому, що йому вдалося отримати ліцензію, що передбачає 4 години еротичного контенту (з 00:00 до 4:00 щодня)

Реклама

Інших офіційно дозволених регулятором еротичних телеканалів в Україні немає. HD Fashion зміг отримати ліцензію на еротику в першу чергу за рахунок зобов'язання, що "полуничка" буде вітчизняного виробництва. Держава підтримує українського виробника.

Керівник продакшена HD Fashion and Lifestyle Валентин Кармінський розповів ЛІГАБізнесІнформ, що телеканал поки знімає тільки 4 години еротики в місяць в Україні за участю місцевих моделей. За його словами, актриси поки нібито не повторювалися жодного разу.

Кожна дівчина отримує по $150-200 за знімальний день. Вироблений контент ріжеться на невеликі ролики по 3-7 хвилин, які крутять вночі в ефірі. У кожному місяці у продакшена 6 знімальних днів. За словами Кармінського, в цілому на зйомки витрачається $3500-4000 на місяць. Таким чином 1:00 готового продукту обходиться до $1000. Це дешевше преміум-контенту від Playboy або Penthouse. За словами директора з розвитку HD Fashion and Lifestyle Андрія Соломахи, такий контент варто 1800 євро за годину. Кармінський каже, що до появи власного продакшена закуповувався продукт і подешевше, якість якого була досить низьким. "Складалося іноді враження, що його знімав хлопчик на мобільний телефон, попередньо поставивши перед дівчиною пляшку шампанського", – говорить він. Такий контент коштував близько $300 на годину.

"Ті ж самі хлопці, у яких ми його купували, тепер цікавляться нашим. Це, наприклад, іспанська студія Cherry Media, – розповідає Кармінський. – Вона вже готова купувати ролик з українськими моделями за 25 євро (від 3 до 5 хвилин). Причому замовлення йдуть від 100 роликів мінімум. До кінця року, я думаю, ми встигнемо їх назнімати".

Кармінський зазначає, що еротичний контент – це далеко не кращий продукт в Україні, але все, що робили до цього, було невисокої якості. В основному відео знімають "сам собі режисери" на фотоапарат чи камеру і продають його за кордон. Він сподівається, що після появи в ефірі їх каналу цю ідею на озброєння візьмуть інші медіагрупи, і професійної еротики в Україні стане більше.

Нагадаємо, через зайвого регулювання іноземні еротичні телеканали поки не можуть пробитися в українські кабельні мережі. Офіційної заборони на саму трансляцію еротики немає, але існує обмеження демонстрації її для неповнолітніх. У зв'язку з цим провайдери не ризикують транслювати "дорослі канали", побоюючись перевірок. Тим не менш, еротику вночі регулярно показує не тільки HD Fashion and Lifestyle, але ще Сонце і Тоніс.

Хоча, як заявив член Нацради з питань ТБ і радіомовлення Олег Черниш, найближчим часом регулятор повинен скласти список адаптованих європейських телеканалів згідно з Європейською конвенцією про транскордонне мовлення. І еротичні мовники в нього, за його словами, теж повинні потрапити. "Було зацікавлене близько 2-3 мовників", – відзначає він. Як раніше повідомляли представники телевізійного регулятора, таке бажання вже виявили, наприклад, Playboy і ХХL.