Канада і Європа самостійно перевірять безпеку літаків Boeing 737 Max

21 березня 2019, 09:36
В даний час літаки цієї моделі не допущені до польотів практично у всіх країнах світу

Фото з відкритих джерел

Авіаційна влада Канади і європейських країн самостійно, незалежно від Федерального управління цивільної авіації (FAA) США, перевірить безпеку літаків Boeing 737 Max і нове програмне забезпечення (ПО), над яким працює виробник.

В даний час літаки цієї моделі не допущені до польотів практично у всіх країнах світу.

Реклама

Компанія Boeing розраховує до понеділка наступного тижня оновити ПЗ, яке використовується на Boeing 737 Max, що запобігає кабруванню (підйом носа лайнера в польоті), а FAA планує знову сертифікувати літак, а також провести перепідготовку пілотів в квітні-травні.

Разом з тим, як повідомив представник європейського регулятора Патрік Кью, буде проведена "дуже глибока і конкретна перевірка" змін, які проведуть Boeing і FAA для забезпечення безпеки експлуатації літаків.

"Я можу гарантувати, що ми з нашого боку не допустимо літаки до польотів до тих пір, поки не отримаємо прийнятні відповіді на те, що зроблено з боку FAA", - заявив чиновник.

Реклама

Міністр транспорту Канади Марк Гарно також повідомив, що "коли зміни в ПО будуть завершені, а на це потрібно кілька тижнів, ми в Канаді проведемо свою сертифікацію, навіть якщо це буде вже зроблено FAA".

У той же час, прокурори Мін'юсту США видали кілька повісток в рамках розслідування по сертифікації Boeing 737 Max FAA, повідомив телеканал CNN з посиланням на інформовані джерела.

Відзначається, що слідчі вивчають, яким чином компанія сертифікувала літак, і дані про цю процедуру. Телеканал уточнює, що розслідування ведуть відділення ФБР в Сіетлі і кримінальний відділ Мін'юсту у Вашингтоні.

Реклама

Про намір заслухати представників виробника і FAA вже заявили в американському сенаті.

Нагадаємо, понад 300 пасажирських літаків Boeing 737 MAX 8 і MAX 9 по всьому світу були виведені з експлуатації після двох авіакатастроф, які сталися протягом останніх п'яти місяців.

Авіакатастрофи сталися в Ефіопії і Індонезії, в результаті яких загинули майже 350 осіб. 

Причини обох аварій все ще розслідуються. Один з головних питань, яке на сьогодні залишається без відповіді – чи була причина аварії в програмному забезпеченні літаків.