Якою буде доля авто на єврономерах: спецрепортаж "Слідами евроблях"

28 липня 2018, 09:16
Чому авто топових брендів такі дешеві для Литві – з'ясовували журналісти "Сегодня"

Фото: кадр из видео

Чому топові автобренди в Литві настільки дешеві, чи будуть українці мати можливість купувати за безцінь старі закордонні машини вже восени і якою буде доля вже завезеного "литовсько-естонсько-польського" автопарку?

Дивіться сьогодні, 27 липня, о 23:20 в сенсаційному репортажі-розслідуванні "Слідами" евроблях ". Частина друга".

Реклама

Нагадаємо, 13 липня Верховна Рада прийняла в першому читанні закони про зниження акцизного податку на ввезені в Україну автомобілі, а також посилив контроль за переміщенням і використанням авто на єврономерах, вимоги за якими висували власники "евроблях".

Відзначимо, в Кабміні підрахували, що закон про "евробляхи" в нинішній редакції обійдеться Україні в мільярди гривень щороку. Як відзначили в уряді, в законопроекті не представлені пропозиції щодо фінансового забезпечення або покриття можливих втрат бюджету, що не узгоджується зі статтею 27 Бюджетного кодексу України.

За даними ДФС, з початку 2018 року в країну було ввезено 146,8 тис. транспортних засобів особистого користування з іноземною реєстрацією в режимі "транзит", ще 465,9 тис. – в режимі "тимчасового ввезення".