Які старі автомобілі можна купити за $ 4-5 тис.

15 вересня 2014, 18:00
Підбираємо автомобіль і обраховуємо вартість ремонту

На авторинку. Пропозицій багато, але доведеться добре витратитися на ремонт.

У тому, що нове авто краще старого, ніхто не сумнівається. Але в нинішніх умовах відсутності автокредитів і високих цін для багатьох українців покупка б / у машини – єдиний варіант обзавестися власними колесами. Але як це зробити правильно? Ми зібрали поради, які допоможуть придбати авто "другої свіжості" в ціновій категорії 55-70 тис. грн ($ 4-5 тис.) і віком до 15 років.

Недороге б / в авто: головні критерії вибору

Реклама

1. Відразу радимо ігнорувати авто старше 15 років, хоча зовні воно може виглядати непогано. Ресурс обмежений саме цим терміном, і навіть якщо попередній власник робив капремонт двигуна і ходової, виникає безліч дрібних несправностей, які витягали з нового господаря гроші і час. Винятки, звісно, бувають, але ймовірність того, що вам пощастить, невелика.

2. Кузов – найцінніша деталь машини. Дуже важливо, щоб на ньому не було слідів корозії і пошкоджень (зокрема потрібно побоюватися, що авто було відновлено після ДТП). Пошкодження всього іншого не так страшні: двигун, елементи ходової і салон можна знайти на розбиранні за відносно невеликі гроші.

3. Роботи по електриці на другому місці за дорогозивною і складності після кузовних (іноді зрозуміти, в чому саме проблема, просто неможливо). Тому краще не зв'язуватися з авто, у яких не працює якийсь блок управління, датчик, система безпеки (ABS, ESP, подушка безпеки) або є проблеми зі стартом двигуна, оптикою (фари, ліхтарі, поворотники) і так далі. На третьому і четвертому місцях за дорожнечею відновлення – гідропідсилювач керма і кондиціонер. Краще або купувати авто без цих опцій (чим простіше конструкція, тим надійніше авто), або переконатися в їх справності, загнавши авто перед покупкою на діагностику.

Реклама

4. Поцікавтеся вартістю запчастин. Домовившись про перегляді 3-4 моделей, оголошення про які вас зацікавили, зайдіть на сайт запчастин для них і дізнайтеся ціну на фільтри, шарніри, кульові опори, ступичні підшипники – це те, що доводиться міняти часто. Також переконайтеся, що запчастини купити легко – для деяких японських, китайських, шведських, американських і бразильських марок їх доводиться чекати тижнями.

5. Дізнайтеся, чи є недалеко від вашого будинку СТО, що спеціалізується на цій марці.

ВАЗ: затісно, зате дешеві запчастини

Реклама

За ціною 55-60 тис. грн вибір "2109", "2115", "Десяток" і "Калин" 2005-2008 року на вторинному ринку величезний. Однак покупку авто цієї марки часто порівнюють з лотереєю – може попастися надійна машина, а може і бракована (від моделі та комплектації не залежить). Тому порадою відвідати СТО перед покупкою краще не нехтувати. Особливо важливо перевірити відомі слабкі місця ВАЗів – електрику і систему охолодження. Радує лише те, що будь-яку поломку можна відремонтувати за невеликі гроші і на будь-якому СТО, а запчастин багато і коштують вони недорого. На жаль, комфорт авто викликає багато нарікань (тісний салон, шумно тощо).

"Ланос": надійність залежить від версії

За вибраними параметрами ми знайшли безліч варіантів 10-річного "Ланос" в більш-менш справному стані. Запчастин багато, коштують вони дешево, а ремонт можна провести на будь СТО.

Радимо вибирати модель з двигуном 1,5 л – навіть якщо він зношений і незабаром зажадає капремонту, провести його можна за $ 500, після чого він прослужить ще 5 років. Варіант з мотором 1,6 л могутніше, але "капиталка" обійдеться вже в $ 1 тис. (на старому авто вона може знадобитися відразу). А ось "Сенс" (той же "Ланос", але з силовою частиною від "Таврії") у б / в стані краще не брати – часто ламається трансмісія.

Іномарки: перевірте стан мотора

Знайти "справжню" іномарку за такі гроші не легко, але реально. Наприклад, за 60-65 тис. грн можна купити Opel Astra G 2002 (1,2 л, пробіг 240 тис. км), Ford Escort 2000 року (1,8 л, 210 тис. км) або Kia Shuma 1999 року (1,8 л, 200 тис. км). Всі зазначені варіанти, незважаючи на вік, серйозних вкладень не вимагають. Запчастини на Opel і Ford знайти простіше, ніж на KIA, та й фахівців з "німцям" набагато більше, ніж за старими "корейцям". Недоліком Opel Astra є невисокий ресурс двигуна (часто вимагає "капіталки" після 150 тис. км), а мотори Escort-а чутливі до якості палива.

Ремонт шкапи

Старих автомобілів без технічних вад у вільному продажу не буває. Ми дізналися розцінки на усунення найчастіших несправностей.

КУЗОВ. Зварювальні роботи – $ 300-400; повна перефарбування – $ 2-3 тис .; виправлення подряпин – $ 400-500.

ДВИГУН. Капремонт – $ 1000; заміна расходников – $ 150-300.

ХОДОВА. Заміна кульових опор – $ 20-50, ступичні підшипників – $ 70, амортизаторів – $ 250-300, пружин – $ 50-100.

ГАЛЬМА. Капремонт (циліндри, колодки, диски, головний гальмівний циліндр) – $ 200-250.

ГЛУШИТЕЛЬ. Переварити вихлопну систему – $ 40-50, заміна резонаторів – $ 80-100.

КОНДИЦІОНЕР І ГРУБКИ. Повне відновлення кондиціонера – $ 700-800, заправка фреоном – $ 60-100. Заміна грубки – $ 200-400.

ОПТИКА. Фара б / у – $ 30-70, дзеркала заднього виду – $ 50-100, лобове скло – $ 100-200; бічне – $ 20.