Які автомобілі купували в Україні найчастіше: ТОП-5 машин січня

5 лютого 2015, 05:02
Японський бренд стрімко злетів у рейтингу з дев'ятої позиції на першу

Структура авторинку України суттєво змінилася. Фото: autosvit.com.ua

На українському авторинку в січні крім значного падіння обсягів продажів, істотно змінилася і структура ринку. Про це повідомляє асоціація "Укравтопром".

Найбільшу частку ринку в минулому місяці охопив японський бренд Nissan – 13%. При цьому обсяг реалізації автомобілів цього бренду в порівнянні з січнем минулого року знизився на 35%, з 521 шт. до 340 шт., що однак не завадило Nissan поміняти дев'яту позицію рейтингу річної давності на лідерську.

Реклама

Незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів відносно січня минулого року, французький бренд Renault поміняв восьму позицію рейтингу на другу з результатом 200 авто.

Таким чином, автомобілі французько-японського альянсу, крім перших двох місць січневого рейтингу, забезпечили понад 20% всіх продажів на українському ринку нових легкових авто.

Третє місце українці віддали Skoda, придбавши 188 автомобілів цієї марки. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 шт. більше, але бренд тоді перебував тільки на п'ятій позиції рейтингу.

Реклама

Четверта сходинка рейтингу за Toyota, яка в торішньому січні займала другу позицію. Поточний результат Toyota – 180 шт. (-87% до аналогічного показника 2014 р.).

Замикає ТОП-5 січня з показником 174 автомобілів – Mazda, яка займала рік тому лише 15 місце з результатом 238 шт.

Раніше також повідомлялося, що український авторинок почав рік з антирекорду.