Як виглядають автомобілі марки Playboy

30 квітня 2017, 04:45
За чотири роки, з 1947 по 1951, компанія встигла зробити 97 автомобілів

Найбільш «грайлива» автомобільна

Виявляється , Playboy – це не тільки популярний чоловічий журнал , а й американський автомобільний бренд . За чотири роки , з 1947 по 1951 , компанія встигла зробити 97 автомобілів – але вельми цікавих і таких, що заслуговують на окрему розповідь , – передає "Популярна Механіка".

Після війни потреба в нових моделях автомобілів була божевільна : економіка стрімко відновлювалася , потреби людей росли . На цьому тлі поряд з гігантами утворювалося безліч дрібних автомобільних фірм , засновники яких сподівалися добре стартувати на тлі зростаючого попиту . Такий фірмою була і Playboy , заснована в Буффало ( штат Нью – Йорк ) Луїсом Хорвіцом , Чарльзом Томасом і Норманом Річардсоном. Основна ідея була в створенні дешевого і простого , як колись Ford T , сімейного автомобіля .

Реклама


Перший прототип (1946)

Восени 1946 року в Буффало був представлений перший прототип Playboy . Машину проектувала трійка засновників ( причому інженерний досвід мав тільки Томас , а дизайнерський – ніхто з них ) . Машина в зв'язку з цим вийшла разюче потворною , хоча успіх серед публіки мала – саме завдяки заявленій дешевизні і простоті конструкції . Засновникам пощастило , що на той момент було не до дизайну – з бюджетами у потенційних покупців було так собі .

Playboy Convertible

Реклама

Машина пропонувалася за $ 985 , тобто досить дешево . При цьому у неї було кілька незвичайних " фіч " . Наприклад , сталевий дах однієї з версій знімався – тобто це був кабріолет , який можна було перетворити в купе . Двигуни використовувалися клієнтські – компаній Continental , Hercules і Willys . У планах була реалізація 1000 автомобілів за 1947 рік і вихід до 1948 му на 100 000 машин в рік .


Playboy Convertible

Але час минав , а віз був і нині там . Машину активно рекламували , але для організації тлумачного серійного виробництва катастрофічно не вистачало інвестицій . Всі 97 екземплярів Playboy були зібрані найнятими робітниками вручну . При цьому Луїс Хорвіц категорично не хотів йти " під крило " більшої компанії : в 1948-му у нього на руках була пропозиція від Kaiser – Frazer – стати одним з підрозділів і почати , нарешті , серійне виробництво . Хорвіц гордо відмовився .

Реклама

До 1951-го машини як і раніше існували тільки в вигляді прототипів і пари десятків проданих примірників ручної роботи . Прототипи були різні – універсали , кабріолети , хардтопи . А тисяча 1951 -й став останнім роком існування бренду – невірний підхід Хорвіца до автомобільного бізнесу не дозволив йому розкрутити Playboy до того , як великі корпорації захопили сегмент , на який він претендував .


Playboy Station Wagon