Як повернути товар до магазину конфіскату: експеримент "Сегодня"

25 березня 2019, 08:13
Клієнтам довелося зіткнутися з грубістю з боку продавців

У магазинах конфіскату відмовляються приймати повернення товарів, аргументуючи це тим, що при купівлі за акціями такого права в українців немає.

Тетяна купила синові за 300 гривень кросівки в магазині конфіскату. При цьому жінка перепитала у продавщиці, чи можна буде повернути товар, якщо не підійде розмір. На касі їй порадили зберегти чек і повернутися, якщо взуття не підійде. Розмір не підійшов, але в підсумку Тетяні в грубій формі відмовилися повернути гроші – нібито товар продавався за акцією.

"Сегодня" вирішили повернутися до магазину разом з Тетяною. Крім того, запросили і експерта із захисту прав споживачів Максима Несміянова.

"У нас все взуття йде за акцією. Ми попереджаємо, що акційний товар обміну та поверненню не підлягає", – говорять в магазині.

У відповідь на це Несміянов просить відвести клієнта в куточок споживача та показати відповідну статтю в законі про захист прав споживача, однак цього не відбувається. В очікуванні адміністратора знімальна група стикається з грубим ставленням з боку співробітників магазина, які пропонують "викликати поліцію, якщо щось не подобається".

Однак адміністратор все-таки приходить. З'ясовується, що товар все-таки підлягає обміну та поверненню і гроші Тетяні повертають.

Нагадаємо, раніше "Сегодня" розповідали про ситуації, коли повернення товарів відмовляються робити в інтернет-магазинах. Фахівці радять: якщо купуєте щось в мережі, не поспішайте переводити гроші. Краще оформіть післяплату, яку внесете тільки після того, як огляньте товар.

Також ми розповідали про те, як українцям в мережі продають "сіру" техніку. Причому в таких схемах замішані навіть відомі інтернет-магазини, які багато років працюють на ринку.