Як розкрутити будь-який інтернет-магазин

28 грудня 2020, 10:00
Щоб онлайн-торгівля була максимально ефективною, зусилля потрібні постійно і їх треба правильно розподіляти

Як знайти безмежне джерело клієнтів, щоб інтернет-магазин давав максимум продажів? Здається, це неможливо – розкрутити ресурс раз і назавжди. Це правда, необхідні постійні зусилля, але й їх потрібно правильно розподіляти.

Як просувати інтернет-магазин і залучати нових клієнтів

  1. Розкажіть про нього всім, особливо тим, кого добре знаєте, ­– друзям, родичам. Але не будьте занадто нав'язливі – посилання на ваш інтернет-магазин, наприклад, у батьківському чаті може бути недоречним.
  2. Знайдіть партнерів. Просто тих, хто зможе розповісти про вас. Наприклад, ви продаєте чай і у вашому місті є продавець тортів – можна влаштувати взаємний піар або по-дружньому попросити розповісти про ваш інтернет-магазин на їхніх сторінках. Повірте, тут ніхто не втратить – тільки набуде.
  3. Беріть участь у заходах. Щомісяця на просторах інтернету проводяться різні тематичні конференції, лекції і навіть онлайн-вечірки. Станьте спонсором такої події, виділіть свою продукцію до призового фонду. Самі домовляйтеся із організаторами і у подарункові набори додавайте у тому числі візитівки з адресою інтернет-магазину. У просуванні будь-які засоби ефективні, але вибирайте ті заходи, де ваш товар буде актуальним.
  4. Реклама. Безкоштовно розкрутити новий інтернет-магазин не вийде. Якщо у вас окремий сайт, то контекстна реклама must have. Якщо бізнес-сторінка на торговому майданчику – тут просування включено у вартість онлайн-магазину. Розберемося на прикладі OLX.

OLX Магазин: як продавати більше?

Один із найвідоміших торгових майданчиків України для бізнесу – OLX. При покупці пакета рекламних розміщень для ваших товарів сторінка перетворюється в OLX Магазин із функціоналом інтернет-магазину. Умови для збільшення продажів тут звичні.

  • Яскраві та чіткі фото товару. Зробіть свої власні знімки із контрастним фоном і окремо зніміть деталі – шви, застібки, принт, фактуру тощо.
  • Короткі та змістовні тексти. Розкажіть, який товар на дотик, охарактеризуйте колір, деталізуйте умови доставки, оплати, знижки, якщо є.
  • Унікальне оформлення. Допоможе вам виділятися і показати свої переваги – декілька способів доставки, оплати і варіанти зв'язку.
  • Будьте на зв'язку. Додайте 2-3 номера телефону, відповідайте клієнтам у чаті платформи, щоб кожен міг вибрати зручний для себе спосіб. Крім того, у одного із операторів можуть бути проблеми зі зв'язком, тоді інші номери підстрахують вас. Інакше можна втратити клієнтів і продажі.
  • Шукайте свою рекламну стратегію. На сервісі є три варіанти платних пакетів. Крім цього, ви більше ні за що не платите. OLX Магазин дається автоматично, вам потрібно тільки наповнити його інформацією про товари і вибрати, що рекламувати на сервісі. Приклад платних пакетів для категорії "Телефони та аксесуари":

Ви можете почати з будь-якого пакета. Обмежень по продажам немає. Навіть якщо ви продасте товарів на 200 000 грн за місяць, нічого доплачувати не потрібно. Усі платні оголошення отримують однакову кількість переглядів від користувачів. Кількість відвідувань OLX на місяць – від 25 млн людей.

Навіть при великій конкуренції в ніші кожен отримує свою частку замовлень. А той, хто рекламну стратегію поєднав із привабливим оформленням, виходить у лідери і отримує підтримку від консультанта онлайн-майданчика.

Прогнозувати витрати для окремого інтернет-магазину неможливо – залежить від самого магазину, чесності найнятого фахівця, який взявся налаштовувати контекстну рекламу і SEO-просування. У OLX ваші оголошення з товарами доступні всім відвідувачам. Якщо у вас є офлайн-точка продажів і OLX Магазин, додавайте посилання у Google Мій Бізнес. Так ви підключете додаткове просування через Google Пошук і Google Карти, звідки будуть приходити у ваш онлайн-магазин нові відвідувачі.