Як відкрити мініцентр шугаринга: бізнес-план

5 січня 2020, 06:00
Епіляція "на дому" може приносити 36 тис. грн щомісяця

Українці все серйозніше і відповідальніше ставляться до власної зовнішності. До списку обов'язкових процедур з догляду входять: стрижка, манікюр, педикюр, епіляція, догляд за обличчям у косметолога і т. п. Причому певні послуги на постійній основі замовляють не лише жінки, а й чоловіки. Це означає, що попит на високоякісних майстрів стабільно зростає, тому має сенс подумати про запуск невеликого бізнесу в цій ніші.

"Хоча напрямок послуг з догляду є високо конкурентним, клієнти стають все вимогливішими до якості і сервісу. Уже мало надати, скажімо, якісну епіляцію – бажано провести процедуру безболісно і на хорошій косметиці. Також людям важливо спробувати новинки в догляді за шкірою, зробити процедуру максимально корисною, але при цьому за адекватною ціною. Так що кваліфіковані майстри завжди будуть популярні у клієнтів", – пояснив глава Асоціації франчайзингу України Андрій Кривонос.

"Сьогодні" вивчили перспективи запуску невеликого кабінету шугаринга в Києві.

Реклама

Бізнес-план послуг шугаринга


1. Опис проекту

Відкриваємо мініцентр шугаринга в Києві "Шовкові ніжки". Власник буде працювати як самозайнятий підприємець: обладнає робоче місце в своїй квартирі для прийому клієнток. Тут майстер запропонує дівчатам стандартні послуги: епіляцію ніг, пахв, рук, зони бікіні з використанням цукрової пасти. Ще запропонуємо придбати доглядову косметику для тіла і т. п. Також фахівець зможе виїхати до клієнта додому. За оцінками, якщо щодня до нас звернуться 4 клієнта з чеком в 300 грн, проєкт окупиться за 7 місяців.

2. Стартовий капітал

Для роботи потрібно купити кушетку, нагрівач для цукрової пасти, шпателі, рукавички, косметику та інші витратні матеріали (20 тис. грн). Ще 20 тис. грн закладемо на формування початкового асортименту косметики, яку запропонуємо клієнтам для купівлі. Також потрібен ноутбук, сканер і принтер, модем-роутер, смартфон і т. п. (25 тис. грн). Не забуваємо про суму для форс-мажорів – 5 тис. грн.

ЗАГАЛОМ: 70 тис. грн

Реклама

3. Поточні витрати

Оскільки послуги надаємо на дому, заощадимо на оренді приміщення. Але доведеться включити до витрат житлово-комунальні послуги, інтернет та мобільний зв'язок – 2-3 тис. грн. В команді буде працювати лише підприємець як майстер шугаринга (10 тис. грн на місяць). Бухгалтера для ведення звітності візьмемо на півставки (2 тис. грн / міс.). Ще 10 тис. грн на місяць закладемо на підтримку товарного ряду, канцтовари, витратні матеріали та ін.

ЗАГАЛОМ: 25 тис. рн

4. Маркетинг, реклама

Щоб наші послуги були популярні, безкоштовно заведемо сторінки в "Інстаграм" і ФБ. Там розповімо про кваліфікацію, перелік послуг, ціни, запропонуємо косметику для покупки. Ще надрукуємо візитки, флаєра (1000 грн).

Реклама

ВСЬОГО: 1000 грн щомісяця

5. Окупність проекту

За оцінками експертів, середній чек для шугаринга ніг (повністю) становить 250-300 грн. Це означає, якщо щодня до нас зайдуть "на вогник" 4 клієнта з чеком в 300 грн, щомісяця ми заробимо 36 тис. грн. Звідси віднімаємо поточні (25 тис.) і рекламні (1000) витрати (загалом 26 тис.), Залишається 10 тис. грн. Якщо згадати про стартові (70 тис.) витрати, проєкт окупиться за 7 міс. Але для такого швидкого терміну окупності доведеться багато працювати, дорожити клієнтами і активно пропонувати послуги – знайомим, друзям, в соцмережах і на дошках оголошень.

Беремо в союзники туроператорів

Наш бізнес-план запуску мініцентру шугаринга в Києві проаналізував керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський. Експерт вважає, що ці послуги користуються попитом у жіночої половини столиці, оскільки в тренді здоровий спосіб життя і доглянутість. Але ринок послуг епіляції нині насичений пропозиціями по шугарингу – а значить, новим підприємцям доведеться зіткнутися з високою конкуренцією.

"Новим доведеться гарненько подумати над тим, як вибити собі місце під сонцем у ніші шугаринга. Для цього важливо придумати родзинку для клієнтів. Наприклад, вивчити поради відомих в цьому напрямку блогерів (бажано іноземців), почитати спеціалізовані сайти, пошукати новинки в косметиці і т. д. І, само собою, надавати якісні послуги, щоб клієнти не шукали нових фахівців, а хотіли повертатися в конкретний кабінет знову і знову", – каже Забловський.

Потрібно також враховувати, що послуга шугаринга може мати сезонну затребуваність серед клієнток: влітку попит на епіляцію вищий, ніж взимку. Але що ж робити в холодну пору року? Тут має сенс подумати про співпрацю з туристичними агентствами, які спеціалізуються на турпутівках у теплі краї взимку і в міжсезоння.

"Взимку люди їдуть на моря з різним бюджетом – це може бути і недорогий Єгипет, і елітний Дубай. Тому якщо завести дружбу з конкретними туроператорами, можна за відсоток винагороди отримувати нових клієнтів, адже в агентстві будуть рекомендувати послуги шугаринга саме у вас, як майстра. Також не завадить залишити в агентствах рекламні флаєри – це дозволить потенційним клієнтам докладніше дізнатися про розцінки і зберегти телефон майстра", – каже Забловський.

Важливо пам'ятати про можливість заробити на додаткових послугах. Це можуть бути суміжні пропозиції – антицелюлітні обгортання, продаж косметики, сети по зволоженню шкіри, скраб-програми і т. Д.

"Головне, що може привабити клієнта до майстра це його кваліфікація, бажання допомогти вирішити проблему і знання новинок індустрії", – вважає Забловський.

Працюємо лише у правовому полі

Щоб працювати як самозайнятий підприємець і надавати клієнтам послуги шугаринга, потрібно оформити всі дозвільні документи для запуску нового бізнесу. Для цього потрібно зареєструватися як суб'єкт підприємницької діяльності, уточнює юрист Pravovest Law Firm Юлія Дем'янчук.

"Незалежно від того, чи буде майстер по шугарингу організовувати власний кабінет в орендованому приміщенні або працювати на дому, торгівлю послугами планується проводити з використанням свого сайту або через зовнішні ресурси (соціальні мережі, OLX, Prom і т.д.). У будь-якому випадку, людині необхідно зареєструватися як суб'єкт підприємницької діяльності і вибрати формат – фізична або юридична особа", – уточнює Дем'янчук.

За її словами, в цьому бізнесі краще оптимізувати оподаткування і зробити звітність простою, так що краще вибрати варіант оформлення наступний: фізособа-підприємець і перша група єдиного податку.

"Далі, з ростом оборотів в бізнесі, можна буде перейти на другу або третю групу в системі оподаткування", – уточнює Дем'янчук.

Важливо розуміти: якщо самозайнятий підприємець не захоче оформляти свій бізнес офіційно, йому загрожує штраф від 17 до 34 тисяч гривень. Крім цього, держоргани можуть конфіскувати продукцію і гроші, отримані від даної бізнес-діяльності. Не можна забувати і про якість косметики, яку планує використовувати підприємець в послугах шугаринга.

"Косметика не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Але все ж бажано, щоб майстер отримав від виробника або продавця сертифікат якості. Також перед покупкою косметики важливо перевірити всі дозвільні документи у дистриб'ютора, щоб переконатися в якості продукції. Якщо ж майстер цього не зробить – є ризик, що в разі проблем з якістю і скарг від клієнтів винуватим виявиться якраз кабінет шугаринга", – попереджає Юлія Дем'янчук.

Ще юрист нагадує: підприємець повинен надати клієнту за запитом інформацію про виробника товару, якість продукції і термін придатності.

"І, звичайно ж, майстер шугаринга повинен оформити медичну книжку", – уточнює Дем'янчук.

Вибираємо конкретну концепцію

Андрій Кривонос попереджає: за уявною простотою бізнесу з надання послуг шугаринга прихована низка складнощів, які обов'язково треба враховувати на шляху досягнення успіху.

"У цьому бізнесі важливо не порушувати концепцію. Адже майстер може розриватися між бажанням приймати клієнтів у себе вдома і можливістю піти обслужити клієнта у нього за адресою. Але важливо вибрати тільки один варіант обслуговування клієнтів", – вважає експерт.

Одна з можливих бізнес-моделей, наприклад, виглядає так.

"Можна лише ходити до клієнта додому, і тоді орендований кабінет не потрібен. Це дасть можливість заощадити на адмінвитрати. Але для старту роботи майстру потрібно придбати чемоданчик з косметикою, зробити простий сайт і бути готовим носитися по всьому місту", – продовжує Кривонос.

У такому підході є ризики, адже в такому випадку майстер надає моно-послугу, залежить від клієнтів і має мало варіантів для додаткового заробітку.

"Хіба що можна запропонувати клієнтові покупку доглядової косметики", – уточнює бізнес-експерт.

Друга бізнес-модель дозволяє заробляти на пакеті послуг.

"Скажімо, якщо людина приходить в салон краси, де майстер орендує робоче місце, йому також можна запропонувати зробити стрижку або манікюр, а потім отримувати відсоток винагороди за приведеного клієнта", – уточнює експерт.

За його словами, побудова кабінетного бізнесу дозволяє майструякісно облаштувати робоче місце – зробити душ і вбиральню, встановити кондиціонер і музцентр і т. д.

"Навіть можна запрошувати лікаря-дерматолога, який проконсультує клієнта", – говорить Кривонос.

У свою чергу майстер шугаринга Інна Кирийчук уточнює: стартувати в бізнесі все ж краще, починаючи з відвідин клієнтів.

"Витрати тоді менше. За місяць можна зрозуміти, чи користуються послуги попитом, чи цікавий бізнес. Якщо справа піде в гору, можна думати про запуск кабінету шугаринга", – вважає Кирийчук.

За її словами, мініцентри шугаринга на дому ефективні в містах з населенням від 10 тис. осіб.