Як не купити битий автомобіль

17 листопада 2014, 05:17
Добре огляньте кузов

 Як розпізнати битий автомобіль. Фото:

Купуючи старий автомобіль , ви ризикуєте купити машину , восставленний після великої аварії , передає CarTales .

Якщо ремонт був проведений поверхово, додаткових витрат не уникнути. Для того щоб убезпечити себе від таких нежданих сюрпризів , необхідно вміти визначати , який автомобіль битий , а який ні.

Почніть із загального огляду . Уважно вдивляється в кожен зазор між деталями кузова , і якщо ви помітите , що ці зазори не однакові , та до того ж фарба деяких комплектуючих відрізняється від інших , тоді безперечно , така " красуня " побувала в косметичному ремонті . Дуже важливо , щоб при огляді було яскраве світло , і автомобіль був чистим .

Є також народний метод , коли використовується слабкий магніт . Якщо на кузові є товстий шар шпаклівки , що говорить про те , що авто побувало в колотнечі , там магніт буде погано триматися , ніж в тому місці , де її немає .

Якщо бампер із пластику був схильний ремонту , тоді це можна визначити за специфічним звуку . Досить постукати кісточками пальців по різним елементам бампера , щоб почути покриття товстим шаром шпаклівки.

При ретельному огляді зверніть увагу на світлотехніку і скла . Практично на кожному склі знизу стоїть рік його випуску . Якщо ви на різних стеклах побачите різні дати , це може свідчити про те , що авто перенесло аварію . Навіть нові скла фар можуть побічно бути підтвердженням того , що могло бути ДТП .

Піднявши підстилку багажника , ретельно досліджуйте зварювальні шви . На останніх автомобілях використовується тільки точкове зварювання , а при ремонті , зазвичай , зварювальники використовують напівавтоматичну зварку . Випробуйте на міцність герметик , наприклад , олівцем , яким закладені шви . Якщо одні шви закриті м'яким герметиком , а інші твердим , то це явне попередження , що кузов був схильний ремонту . Не полінуйтеся також оглянути всі шви під капотом авто .

Трохи розсуньте гумові ущільнювачі , що закривають заднє і лобове скло . Якщо фарба під ущільнювачем і фарба на кузові авто мають різні відтінки , це свідчить про неякісну фарбі , використовуваної при фарбуванні . Таким же чином досліджуйте ущільнювачі кришки багажника і дверей .

Не забудьте запитати продавця , яке СТО обслуговувало його автомобіль . Якщо авто відносне нове, то велика ймовірність того , що він проходив огляд у фірмовому технічному центрі . Такі СТО зберігають у своїх архівах всі неполадки , які були виявлені у авто в дрібних подробицях . І головне , вони не приховують цю інформацію , якщо ви натякнете їм , що далі також плануєте обслуговуватися у них .

Протестуйте розвал -сходження. Якщо деталі справні , тоді допуск на кути встановлених коліс не перевищують заводські норми . Якщо ж геометричні параметри не відповідають нормам , і кути завищені , тоді ні в якому разі не купуйте такий автомобіль .

І ще , чим більше експлуатація авто , тим більше ймовірність, що воно перенесло ДТП . Однак не варто доходити до крайнощів , щоб не купити машину тільки за те , що через десять років її використання, її просто перефарбували . Іноді, це є кращою процедурою , ніж навіть заводська покраска з деякою кількістю браку. Але , якщо ви помітили порушення геометричних форм при неякісному ремонті , то пам'ятайте , що це , при покупці , може вилізти вам боком , так як гума буде схильна до швидкого зносу , а кузов – ржавленню . Радимо вам краще відмовитися від машини , яка була погано відремонтована , ніж спокуситися на її низьку ціну .