Кабмін змінив правила для реклами банків, страховиків і будівельних компаній: деталі

11 грудня 2019, 15:57
Норма, яка зобов'язує перевіряти ліцензії рекламованих компаній, залишається

Уряд скасував зобов'язання зачитувати номер ліцензій та інших даних в радіо рекламі для банків, страхових і будівельних компаній, починаючи з 2020 року. Про це в Twitter повідомив міністр Кабміну Дмитро Дубілет, який раніше повідомив, що українці зможуть спілкуватися з держорганами через месенджери .

"По-перше, це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається. По-друге, ця норма, може, мала сенс 20 років тому, а зараз, в епоху Гуглу, зовсім застраліла", – написав він.

Реклама

При цьому Дубілет зазначив, що через швидкість читання все одно часто нічого не можна розібрати.

"Погодили цю зміну з Мін’юстом, Мінеко, Мінфіном та іншими органами — та проголосували", – додав він.

Реклама

Раніше повідомлялося, що українські банки будуть зобов'язані розкрити повну інформацію про послуги . Це передбачають нові норми, які затвердив Національний банк України (НБУ). Нововведення стосуються інформації в рекламі і на сайтах, а також розгляду банками звернень споживачів.

В цілому НБУ дає фінансовим установам шість місяців для адаптації до нових правил. При цьому вже з березня всі банки повинні будуть надавати вичерпну інформацію про послуги на веб-сайті в єдиному уніфікованому форматі.

Крім того, НБУ дозволив банкам обслуговувати українців за закордонними паспортами. Детальніше – в нашому сюжеті:

Реклама