Jeep представив найпотужніший в світі позашляховик

12 квітня 2017, 01:57
Марка випустила найпотужніший і найшвидший серійний позашляховик – інфернальний Jeep Grand Cherokee Trackhawk

<p><span>Найпотужніший</span><span>&nbsp;</span><span>позашляховик</span><span>&nbsp;</span><span>дебютує</span><span>&nbsp;</span><span>на</span><span>&nbsp;</span><span>Нью</span><span>-</span><span>Йоркському</span><span>&nbsp;</span><span>автосалоні</

Реклама

Десяток років тому Jeep Grand Cherokee SRT8 з атмосферним 6,1-літровим V8 потужністю 420 кінських сил правив бал на ринку потужних позашляховиків: швидше нього був тільки Porsche Cayenne Turbo.  Однак трохи пізніше його стрімко обігнали в потужності і швидкості відразу кілька автомобілів: Porsche Cayenne Turbo S (570 к.с.), BMW X5/X6 M (575 к.с.), Mercedes-AMG GLE 63 S (585 к.с .), Bentley Bentayga (608 к.с.) і Mercedes-AMG G 65 (630 к.с.).


Нинішній Jeep Grand Cherokee SRT з атмосферним 6,4-літровим V8 потужністю всього 475 кінських сил виглядає вже зовсім непереконливо.  Однак "Джип" має серйозний намір знову очолити п'єдестал, тому на ринок виходить найбільш екстремальна модифікація "Гранд Черокі" за всю історію – неймовірний Trackhawk потужністю 717 кінських сил!  З місця до 97 км/год (60 миль в годину) він розженеться всього за 3,5 секунди, а максимальна швидкість досягає 290 км/год, – пише "Популярная Механика".

Виробник називає Jeep Grand Cherokee Trackhawk найпотужнішим і найшвидшим серійним позашляховиком, але по максимальній швидкості Bentley Bentayga все ж трохи швидший за "Джип" (301 км/год після програмної активації відповідного режиму), хоча і поступається йому в розгоні до 100 км/год (  4,0 секунди).  Porsche Cayenne Turbo S розганяється до 100 км/год за 3,8 секунди і розвиває 284 км/год "максималки", а BMW X6 M відчутно повільніший – 4,0 секунди і 250 км/год.

Під капотом у Trackhawk ховається 6,2-літровий бензиновий V8 з шнековим турбонагнітачем IHI в розвалі блоку циліндрів, який видає 0,8 бару тиску.  Силовий агрегат той же, що і у "пекельних кішок" Dodge Challenger SRT Hellcat і Dodge Charger SRT Hellcat, але для повнопривідного позашляховика восьмиступінчасту АКПП і роздавальну коробку посилили, а в приводі задніх коліс з'явився диференціал підвищеного тертя.

Американці підкреслюють, що дистанцію у чверть милі (402 метри) найшвидший Grand Cherokee здатний подолати всього за 11,6 секунди – на рівні Porsche 911 Turbo S і Nissan GT-R, розганяючись на цьому відрізку до 186,6 км/год.

На відміну від непрактичних суперкарів, "Джип" здатний буксирувати причіп масою до 3266 кілограмів і прийняти на борт п'ять осіб.  Зовні екстремальний Trackhawk відрізняється лише повітрозабірниками замість протитуманних фар в передньому бампері, чорними гратами радіатора і чорним дифузором з чотирма вихлопними патрубками.

Завдяки новим гальмівним механізмам Brembo (400-міліметрові диски і шестипоршневі супорти спереду, 350-міліметрові диски і чотирьохпоршневі супорти ззаду) 2,5-тонний позашляховик зупиняється зі швидкості 60 миль/год на дистанції всього 34,75 метра.  Залежно від режиму руху (Auto, Sport, Track, Snow і Tow) електроніка розподіляє крутний момент по осях і регулює чуйність двигуна і коробки передач.

Є й особливий "м'який" режим для управління автомобіля паркувальником, який обмежує обороти, змінює алгоритм роботи коробки передач і відключає можливість вибору режимів руху.  Для Jeep Grand Cherokee Trackhawk передбачено дев'ять кольорів кузова, в тому числі два нових – Rhino і Redline 2. Найпотужніший позашляховик дебютує на Нью-Йоркському автосалоні, а в продаж надійде до четвертого кварталу нинішнього року – правда, поки тільки в США.