Через "дізельгейт" BMW сплатить 10 млн євро штрафу – ЗМІ

3 вересня 2018, 13:37
Розслідування провела прокуратура Мюнхена

Фото: Pixabay

Німецький автовиробник BMW має сплатити штраф у розмірі близько 10 млн євро через ненавмисне встановлення на деякі автомобілі недозволених приладів контролю системи очищення вихлопних газів. Про це повідомило німецьке видання Süddeutsche Zeitung.

За даними газети, йдеться про 7,6 тис. автомобілів моделей BMW 750xd і M550xd.

Реклама

Сума озвучена прокуратурою на початку серпня під час бесіди з одним з адвокатів концерну, проте відома вона стала тільки зараз. Наразі невідомо, чи піде автовиробник на угоду з прокуратурою. На думку прокуратури Мюнхена, такий штраф адекватний у цій ситуації, оскільки BMW навмисне не маніпулював програмним забезпеченням своєї продукції і не обманював покупців.

У лютому 2018 року BMW за власною ініціативою поінформував наглядові органи про інцидент з 7,6 тис. автомобілів. Прокуратура Мюнхена почала розслідування, проте досі не виявила жодного доказу навмисних маніпуляцій з програмним забезпеченням і не висунула жодного звинувачення.

Минулі роки ознаменувалися гучними викриттями навколо дизельних авто. Спочатку в центрі дизельного скандалу опинився Volkswagen. У 2015 році навколо Volkswagen вибухнув скандал, який отримав назву "дізельгейт". Компанія була викрита в тому, що її автомобілі оснащувалися спеціальним програмним забезпеченням, занижує реальні показники шкідливих вихлопів при тестах. В цілому компанія продала близько 11 млн автомобілів, викиди яких не відповідали нормативам.

Реклама

При цьому Volkswagen зібрався "відбілити" дизельні авто після "дізельгейта", поліпшивши репутацію цього виду транспорту. Правда, водночас в ЄС почали набирати чинності заборони для проїзду на дизельних авто до центральних частин деяких міст.

Згодом "дізельгейт" торкнувся й інших провідних німецьких автоконцернів.

З вересня 2018 року в Європейському союзі запроваджуються нові стандарти з перевірки витрат палива і рівня викидів шкідливих газів автомобілів – RDE (Real Driving Emissions) і WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure).

Реклама

В рамках нового регламенту відтворюватимуться в лабораторних умовах не тільки різні дорожні ситуації та швидкісний режим, але тестувати також будуть і різні комплектації, а також вагові характеристики автомобілів. Нові перевірки більш об'єктивно відобразять реальні показники витрати палива і рівня викидів шкідливих газів, що дозволить усунути ті недоліки випробувань, які призвели кілька років тому до дизельного скандалу.