Інтернет-торгівля: названі нові тренди на 2020 рік

16 грудня 2019, 04:30
Вподобаний одяг можна буде віртуально приміряти, а смаки покупця врахують в майбутньому

/ Фото: Анастасія Іскрицька, Сьогодні

Ринок продажів товарів через інтернет в 2020 році стане ще об'ємнішим і з'являться нові тренди. За словами глави Секретаріату ради підприємців при Кабміні Андрія Забловського, Україна зараз знаходиться в лідерах країн, де люди все менше ходять в магазини.

"Збільшення частки електронної комерції – це загальносвітовий тренд, Україна не виняток, до кінця року темпи зростання онлайн-продажів у нас можуть збільшитися з 17% до 20%, – розповів нам Забловський. – Вони могли бути вище, якби не зростання тарифів на доставку. Це пояснюється обмеженням з боку нашої влади вартості товарів, які можна ввезти в Україну без мита, а також підвищенням логістами розцінок на свої послуги. Але Е-торгівля буде розвиватися. Збільшиться відсоток заходів на маркетплейси зі смартфонів, тобто коли люди будуть знаходитися в дорозі, наприклад, по дорозі на роботу, в далеких поїздках і т. п., виросте частка безготівкових розрахунків, з використанням QR-кодів".

Що стосується уподобань українців, то Забловський не очікує тут великих змін, на його думку, нинішні тренди і сегменти попиту збережуться і будуть розвиватися далі. Але все більше офлайн-магазинів буде йти в онлайн і навпаки.

Реклама

"Є категорія покупців, які люблять спочатку помацати товар наживо, потім купити такий же в інтернеті у іншого продавця, але дешевше, в результаті традиційні магазини зазнають збитків, – каже Забловський. – Тому офлайн-торгівля все більше буде пропонувати придбати товар, який сподобався у них в онлайні зі знижкою. А онлайн-магазини в боротьбі за такого покупця почнуть все більше відкривати традиційні точки продажів. Там можна приміряти товар, якщо не підійде розмір або колір, таку ж модель з потрібними параметрами вам доставлять зі складу після онлайн-замовлення".

Ще дві перспективні тенденції – це віртуальна 3D-реальність і облік переваг покупців. Перша – коли за допомогою технічних засобів можна, наприклад, віртуально приміряти вподобаний костюм, побачити, як він на вас сидить. Друга – на підставі переваг покупця у виборі фасону, моделей йому при пошуку нового товару онлайн відразу запропонують схожий фасон. Припустимо, якщо чоловік постійно замовляє сорочки з двома нагрудними кишенями, йому перш за все покажуть такі моделі і лише потім він побачить сорочки з однією кишенею або взагалі без них.


Дивіться відео, чому товари в інтернеті в цьому році подорожчали: