Легендарний "Ікарус" отримав нове життя в Угорщині: з'явилися фото

22 грудня 2018, 09:08
Автобус на електротязі буде проводитися спільними зусиллями угорців і китайців

Фото: electrobus.hu

Поки кияни радіють тому , що в столиці з'явилася перша електромаршруткав Угорщині відроджується легенда . Угорсько – китайських СП Electrobus Europe Zrt показало нові електричні автобуси CityPioneer 2019. Фірму сформували підприємство – спадкоємець знаменитого заводу Ikarus і китайська держкомпанія CRRC Urban Traffic . Про це повідомляє"Російська газета".

Трьохдверний низькопідлоговий 12-метровий автобус з індексом IC 1211 U створений на базі китайської моделі CRRC Electric, тоді як угорці потрудилися над салоном, електроустаткуванням і омологацією машини. Силова установка у машини імпортна. Електромотор максимальною потужністю 240 кВт з літієво-іонною акумуляторною батареєю ємністю 313 кВт/год дозволяє в залежності від погодних умов і рельєфу місцевості проїжджати на одній зарядці 200-260 км.

Автобус отримав відокремлену від салону ергономічну кабіну з відмінним оглядом і передові системи безпеки. Зокрема, системи кругового огляду, попередження про зіткнення і виїзді з смуги руху. Завдяки пневмоподвеске з електронним управлінням в салон зручно закочувати дитячі та інвалідні коляски.

"Цей прототип – результат більш ніж річної роботи, в якій вдалося об'єднати високий рівень компетенцій у сфері електричних силових установок CRRC і досвід Ikarus по виробництву автобусів", - заявив на презентації машини власник угорської компанії Габор Селеш.

Серійне виробництво CityPioneer почнеться в Секешфехерварі після оцінки дослідного зразка в середині 2019 року. В майбутньому спільне підприємство має намір розширити лінійку моделей за рахунок мікроавтобуса і нової версії знаменитої "гармошки". Вони також будуть оснащуватися електромоторами
.

Реклама

Фото: electrobus.hu

" Ікаруси " поставлялися в СРСР , починаючи з кінця 1960- х в обмін на радянські легковики і стали однією з візитних карток великих міст . Загальний обсяг поставок , за деякими даними , перевищив 140 тисяч одиниць . Угорські автобуси практично не знали конкуренції , але з розвалом Союзу обсяг експорту поступово скоротився до нуля . Це позначилося на життєздатності заводу . В результаті з 2003 року в Секешфехерварі не випустили жодної серійної машини , а саме підприємство дробилося і перепродувалося , дивом зумівши дожити до наших часів .

Реклама

Кооперація з одним з великих китайських автоконцернів може відродити на Ikarus повноцінне виробництво і вийти на європейські ринки .

Нагадаємо , нещодавно відсвяткувала день народження ще одна легенда . Найбільший літак у світі виробництва конструкторського бюро " Антонов " Ан-225 "Мрія" святкує ювілей30 років від дня першого його польоту .