Ігрова індустрія заробила на коронавірусі

20 лютого 2020, 18:11
Аналітики провели дослідження ринку онлайн-додатків

Світова індустрія ігрових та інших онлайн-додатків зросла на 150 млрд доларів на тлі поширення нового коронавируса в Китаї. Про це повідомляє The Finаncial Times, посилаючись на результати дослідження, проведеного компанією AppAnnie.

Відзначається, що зростання ігрової індустрії стався через рекордну активності китайських користувачів. Тільки за тиждень з 2 по 9 січня в Китаї було скоєно 222 млн завантажень з інтернет-магазину Apple, а середня тижнева завантаження додатків протягом перших двох тижнів лютого виросла на 40%.

Реклама

Автори дослідження відзначають, що до такої активності призвело закриття шкіл і підприємств у багатьох китайських містах. В результаті "мільйони працівників та студентів використовували мобільні додатки для пошуку альтернативних способів відновлення повсякденній діяльності". Крім того, люди проводять більше часу за іграми, і це дає нові можливості для монетизації.

На цьому тлі акції найбільшого постачальника мобільних ігор в Китаї Tencent подорожчали до максимуму за 20 місяців, а акції New Oriental Education, яка займається онлайн-освітою в КНР, виросли в ціні на 17%.

Нагадаємо, в грудні 2019 року в китайському місті Ухань стався спалах пневмонії, викликана раніше невідомим типом коронавірусу 2019 nCov. Першими хворими виявилися відвідувачі місцевого ринку морепродуктів, пізніше з'ясувалося, що вірус передається від людини до людини. На даний момент число хворих наблизилося до 76 тисяч, 2130 чоловік померли. Захворювання зафіксовано вже в 28 країнах.

Реклама

Інкубаційний період при викликаному новим коронавірусом захворюванні складає в середньому 5-6 днів. Ці оціночні дані навела Всесвітня організація охорони здоров'я в опублікованому інформаційному бюлетені. Крім того, повідомлялося, що з плазми пацієнтів, які побороли коронавірус, будуть виробляти ліки: