Вантажі з автодоріг переведуть на річки і залізницю – Мінінфраструктури

11 лютого 2020, 19:25
У річкове судноплавство планують інвестувати значні суми, щоб зберегти дороги

Мінінфраструктури планує розвантажити дороги, на будівництво яких влада витрачає колосальні ресурси, переорієнтувавши частину вантажопотоку з автотрас на річку і залізницю. Таку заяву зробив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

"1 млн тонн вантажів, що перевозяться по річці, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд гривень протягом 4 років. У 2019 році річкові перевезення зросли на 20%. Майже на 2 млн тонн більше вантажів перевезено за рік, отже, 2 млрд ми заощадили. В цьому році плануємо поліпшити показники річкових перевезень 2019 року", – повідомив міністр.

Реклама

І додав, що розраховує на підтримку народних депутатів у справі ухвалення закону про внутрішні водні шляхи. Цей документ передбачає ремонт шлюзів Дніпровського каскаду, що дасть можливість переорієнтувати на річку додаткові 3 млн тонн експортних вантажів.

Криклій розповів, що в планах на 2020 рік значиться модернізація інфраструктури припортових залізничних станцій, що дасть перевезти залізницею експортних вантажів на 46 млн тонн більше (а це зменшить навантаження на автодороги).

"Реалізуємо проект Е-40, який дозволяє залучити 5-7 млн ​​тонн транзитних вантажів. Прибравши мільйони тонн вантажів з доріг, заощадимо мільярди державних коштів", – пообіцяв міністр.

Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що відродження маршруту Е-40 пожвавить торгівлю між Польщею, Білоруссю і Україною: одна баржа на 900 тонн замінює 18 вагонів або 45 вантажівок на 20 тонн.

Крім того, ми розповідали, що проєкт з відновлення міжнародного річкового шляху Е-40, який має надзвичайне значення для Польщі й Білорусі, вийшов на стадію практичної реалізації.

А в ефірі телеканалу "Україна 24" Владислав Криклій розповідав, скільки кілометрів бездоріжжя збираються перетворити в траси європейського рівня:

Реклама