Вантажі на Дніпрі: по річці перевезли 11 млн тонн за 11 місяців

13 грудня 2019, 10:10
По головній річці України стали активніше перевозити вантажі

Фото: Max Maximov

За 11 місяців 2019 року по річці Дніпро, води якої отруюють київські стоки, було перевезено 10799,2 тис. т вантажів, що на 19,15% більше, ніж за аналогічний період попереднього року, коли по річці пройшло 9063,1 тис. т вантажів. Про це повідомляє ЦТС .

"З огляду на сприятливі погодні умови в грудні, можна припустити, що за підсумками року обсяг вантажоперевезень по річці зможе наблизитися до позначки 11,5 млн т", – зазначив консультант ЦТС-Консалтинг Павло Руденко.

Реклама

Основу вантажопотоку річки становлять зернові вантажі і будівельні матеріали. Так, зерна було транспортовано 4 438,1 тис. т, що на 70,7% більше минулорічного показника. Будівельних матеріалів та інших вантажів – 4 792,4 тис. т (7,1% відносно січня-листопада 2018 року).

Позитивну динаміку продемонстрували перевезення металопродукції – + 27,3% проти показника минулого року. За 11 місяців цього року таких вантажів перевезено 1 531,3 тис. т.

Контейнери з початку року по ріці не перевозилися. Нафтопродукти знову показали негативний тренд: 37,4 тис. т в 2019 році проти 69,1 тис. т в 2018-м або -44,9%.

Реклама

За січень-листопад зафіксовано 11 056 суднопроходів по Дніпру, в той час як роком раніше їх було 15 629. У АМПУ кажуть, що це обумовлено проведеними днопоглиблювальними роботами – завдяки їм завантаженість судів на Дніпрі збільшилася в 1,8 рази – з 520 до 960 т за один рейс.

Нагадаємо, що за 10 місяців 2019 року по Дніпру було перевезено 9655,3 тис. тонн вантажів, що на 22,6% більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що комітет ВР має намір відновити судноплавство по річці Прип'ять. Проект Е-40 передбачає створення річкового шляху від Балтійського до Чорного моря через річки Вісла, Західний Буг, Прип'ять і Дніпро. Його протяжність складе більше 2 тис. км. У реалізації проекту візьмуть участь Польща, Білорусь і Україна.

Реклама

Україна, хоч і при потенційній підтримці міжнародних інвесторів, потрібно направити 25 млн доларів на модернізацію шлюзів і днопоглиблення 100-кілометрової ділянки Дніпра.

Крім того, ми повідомляли про те, що зараз активно розвиваються туристичні проєкти, пов'язані з подорожами в Чорнобильську зону, серед яких й по річках Прип'ять і Уж. Розвиток нових форм відвідування зони відчуження було ініційовано туристичними операторами в зв'язку зі зростанням кількості відвідувачів за минулі 5 років майже в 10 разів. Водні маршрути дадуть можливість побачити іншу сторону зони відчуження – її природу.