Гройсман покликав французький автопром в Україну

18 липня 2018, 18:07
Україна може стати регіональним хабом автовиробництва, зазначив прем'єр

Фото: прес-служба Кабміну

Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман зустрівся з керівниками французької автомобілебудівної компанії Renault, обговоривши можливості розміщення виробництва автомобілів групи Renault в Україні. Про це глава уряду написав на своїй сторінці в Facebook.

"Це і додаткові робочі місця, і розширення експортних можливостей. Упевнений, що Україна може стати регіональним хабом автовиробництва. У нас вже є прекрасні приклади роботи підприємств, що виробляють як вузли та деталі, так і готову продукцію на український і європейський ринки", - зазначив прем'єр.

Реклама

Гройсман також нагадав про пропозицію українським парламентаріям спільно розробити законопроект, який дозволив би спростити процес залучення інвесторів в автовиробництво.

"Це не тільки дало б поштовх розвитку всієї галузі, а й зняло б проблему надмірної вартості машин і завезення тих самих "евроблях", – зазначив глава уряду.

Нагадаємо, первинні реєстрації нових легкових автомобілів в Україні в червні вперше з початку року скоротилися до аналогічного місяця 2017 року.

Реклама

Позицію лідера зберігає Toyota, яких в червні зареєстровано 745 од. (на три авто більше, ніж у червні-2017). На другому місці – Renault, в скарбничці якої 673 реєстрації, що на 9% менше червневого показника минулого року, третя сходинка рейтингу у Skoda з результатом 513 нових машин і падінням на 7%. Четверте місце, як і в червні 2017 року, у KIA – 454 авто ( "мінус" 9,6%), замикає п'ятірку лідерів Volkswagen з приростом продажів на 10%, до 436 автомобілів.

На поточний рік експерти спочатку прогнозували приріст ринку нових авто на 20-25%, однак вважають основним чинником негативного впливу недозволену ситуацію з "евробляхами", а також відзначають зростання ввезення старих авто за зниженими ставками акцизу

За даними Асоціації автовиробників України "Укравтопром" в травні 2018 року з заводів України вийшло 442 автотранспортних засоби. Це в 10 разів менше обсягів виробництва авто десятирічної давнини, і цифра продовжує зменшуватися.