Google викупив підрозділ Twitter

19 січня 2017, 09:35
Фахівці Fabric займаються створенням інструментів мобільної розробки

Компанія Alphabet, що володіє Google Inc., прийняла рішення придбати у Twitter підрозділ під назвою Fabric, який займається створенням інструментів мобільної розробки. Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на дані компанії.

"Сьогодні ми починаємо нову главу в історії Fabric і раді повідомити, що підписали угоду про поглинання Fabric Google і про перехід команди в групу розробників Google", – йдеться в повідомленні компанії.

Реклама

Фінансові деталі, включаючи вартість угоди, не розголошуються.

Twitter запустила сервіс Fabric в 2014 р. В даний час він використовується більш ніж 580 тис. розробників мобільних додатків. Fabric об'єднував в собі раніше придбані Twitter сервіси: Crashlytics (сервіс інформування про збої в роботі додатків) і MoPub (сервер для оголошень, інструментарій для створення реклами та розширена технологія RTB – торг в реальному часі).

У Alphabet повідомили, що команда Fabric увіллється до складу підрозділу Google's Developer Product Group і буде працювати спільно з командою Firebase, яка також займається створенням і випуском інструментарію для мобільних розробників і була придбана Google за кілька днів до запуску Fabric.

Реклама

Згідно з умовами угоди Google також отримає сервіс для відстеження збоїв в додатках Crashlytics. Покупець не став розкривати, скільки співробітників Twitter перейде в Googleі.

Завдяки цій угоді Google має намір розширити функціональність Firebase. Передбачається, що сервіс стане платформою для розробників, в якій об'єднаються інструменти для створення мобільних додатків і відстеження їх роботи.

Продаж підрозділу Fabric є частиною плану Twitter по скороченню робочої сили і витрат всередині компанії. Twitter продала Fabric після недавнього закриття відеосервісу Vine і скорочення на 9% штату співробітників.

Реклама

Компанія розпродає по частинах свій бізнес на тлі падаючого прибутку і відмови деяких великих потенційних покупців, включаючи Google і Salesforce.com, від покупки Twitter.