Головні автоновинки 2017 року: спорт-купе для шпигуна і суперекономний гібрид

21 січня 2017, 11:00
Toyota Highlander пережив черговий рестайлінг, а Suzuki відкрили новий клас авто

Перший представник нового класу і оновлений довгожитель.

Світова автоіндустрія побудована так, щоб постійно підігрівати інтерес потенційних клієнтів до новинок. Вони приховуються, але "шпигунські" фотографії очікуваних авто в достатку потрапляють в інтернет набагато раніше офіційних презентацій. Жорстка конкуренція змушує автовиробників постійно вдосконалювати навіть найвищий показник продажів: більше сил, більше крутного моменту, менше літрів "на сотню", менше шкідливих викидів в атмосферу, більше безпеки ... І так – з року в рік.

Не став винятком і тільки що прийшов 2017-й, який подарує нам чимало автоновинок. Частину їх вже можна побачити в офіційних презентаціях або в вигляді концепт-карів – ще восени під час Франкфуртського автошоу, – але всі ми знаємо, що між виставковим експонатом і появою новинки на світовому авторинку може пройти не один місяць. А ряд новинок можна "підглянути" під захисними плівками, що навмисне ховають справжні форми автомобіля від об'єктивів фотокамер. А ховати є що: багато автоновинки вельми оригінальні і не стануть ширвжитком навіть після виходу в серійне виробництво
.

Nissan Pathfinder: більше сили

Реклама

від 1 200 000 грн

Оновлений "Слідопит" (а саме так перекладається назва цього великого позашляховика), замаскований камуфляжним елементами, був помічений на дорогах США ще в кінці літа минулого року: так виробники приховували від фотографів передню і задню частини кузова. Сьогодні вже відомо, що Pathfinder 2017 модельного року отримав нові радіаторну решітку, бампери, оптику і дзеркала. Передній і задній обвіси стали більш рельєфними, що в комплексі з розмірами кузова надали автомобілю більш масивний і агресивний вигляд – це при тому, що Pathfinder і раніше був великим і "м'язистим".

З змін в інтер'єрі можна відзначити ще більш просторий і комфортний салон , який отримав поліпшені матеріали обробки і велику колірну палітру . Всі сидіння , включаючи пасажирські , оснащені підігрівом . Також підігрів вбудований і в рульове колесо , щоб водієві навіть у найлютіші морози було комфортно керувати автомобілем з перших же секунд . А за комфорт в салоні відповідає клімат – контроль , який працює відразу в трьох напрямках .

Реклама

Незважаючи на збільшення розмірів , по вазі Pathfinder " схуд " на цілих 230 кг , що в поєднанні з 270 – сильним базовим мотором дозволило поліпшити динаміку і одночасно знизити витрату палива . Точні дані ще не розголошуються , але попередньо озвучена економія до 30 % в порівнянні з попереднім поколінням . Інженери Nissan також додали стабільності високому і схильному до розгойдування кузову , оснастивши автомобіль більш жорсткими амортизаторами .

"Слідопит " . Став більш " м'язистим " і стабільним , при цьому " схуд " на цілих 230 кг.

Реклама

Alfa Romeo Giulia: блискавичний і " нафарширований "

ціна невідома

Новий спортивний седан з красивою назвою Guilia італійці представили як високотехнологічний суперсучасний автомобіль , який зібрав воєдино всі досягнення компанії . Екстер'єр авто гарантує підвищену увагу на дорозі : великий і стильний передній бампер , злегка " примружені " фари зі світлодіодною начинкою , масивний повітрозабірник . Активний спойлер ззаду налаштований так , щоб на високих швидкостях автомобіль притискався до дороги , забезпечуючи тим самим краще зчеплення коліс з дорожнім покриттям .

Інтер'єр новинки також виконаний в спортивному стилі : комфортні крісла з яскраво вираженою бічною підтримкою , великі спідометр і тахометр . В обробці салону застосовані найрізноманітніші матеріали : натуральна і штучна шкіра , алюміній , карбон , тканинні вставки . Вже в початковій комплектації присутні масажер , охолодження і підігрів сидінь , двозонний клімат – контроль , мультимедійна система нового покоління , всілякі електронні системи безпеки .

Відомо , що автомобіль отримає широкий вибір як бензинових , так і дизельних двигунів , а сама " заряджена " комплектація буде оснащена шестициліндровим трилітровим Twin Turbo , здатним видати 510 л . с. Він , до речі , запозичений у Mazeratti Ghibli . Цей мотор розганяє Alfa Romeo Giulia до " сотні " майже миттєво – всього за 3,8 секунди .

"Італієць " . Спойлер позаду налаштований так , щоб на високих швидкостях авто притискалося до дороги.

Mazda RX-9: як гібрид

ціна невідома

Прем'єра нового спорт – купе від Mazda тільки очікується , тому вартість його поки невідома . Але навіть за наявними фото і технічними характеристиками можна зробити впевнений висновок , що вона буде кусатися .

Ключова особливість цього нового спорткара , в порівнянні з нинішнім RX – 8 , – роторний двигун SkyActive . Виробник планує наблизити його основні показники – витрата палива і вміст шкідливих речовин у вихлопі , – до показників гібридних двигунів . При цьому мотор повинен розвивати 300 кінських сил .

А для ще більш швидкого , у порівнянні з попередньою версією , розгону планується значно знизити загальну масу автомобіля шляхом застосування сучасних полегшених матеріалів .

Варто зазначити , що 2017 рік обраний для виходу в світ нового спорт – купе невипадково : саме в цьому році виповнюється 50 років з моменту появи моделі CosmoSport , в якій вперше японським виробником був застосований роторно – поршневий двигун .

Як у Джеймса Бонда . За кермом легко уявити супершпигуна.

Renault Megane: для крутих віражів

від 320 500 грн

Четверте покоління Megane отримало екстер'єр , схожий із зовнішністю флагманської моделі Renault Talisman . А в порівнянні з попереднім поколінням з першого погляду можна відзначити набагато більшу радіаторну решітку , нові бампери , спойлер і світлові прилади , більш похилий дах і новий задній звис . Колісна база виросла на 28 мм , що має дати ще більше простору в салоні , в першу чергу пасажирам ззаду .
Салон отримав нові , ще більш комфортні сидіння і вдосконалену панель приладів , а також більш дорогі ( на вид ) матеріали обробки .

Базовий 1,2-літровий бензиновий мотор новинки розвиває 130 л. с. завдяки наявності турбонаддува. Крім нього, доступні будуть дизельні двигуни 110 і 130 л. с., а сама "заряджена" версія отримає 220-сильний мотор. Очікується і гібридів версія Renault Megane, яка обіцяє витрачати на сотню кілометрів всього лише близько трьох літрів бензину. ABS, подушки безпеки, камера заднього огляду входять в базову комплектацію автомобіля, як і спеціальні кріплення для дитячого автокрісла. А для шанувальників спортивних версій буде доступна модифікація Megane GT, яка отримала повністю змінені обвіс і грати радіатора, а також стильні 18-дюймові колісні диски. І це ще не все: в комплексі з 205-сильним двигуном GT-версія вперше в класі оснащується повним приводом 4Control, відмінно зарекомендували себе в Renault Laguna. Додатково до цього Megane отримав посилені гальма і більш жорстку підвіску для кращої керованості в крутих віражах.

Для надійності . Отримав посилені гальма і більш жорстку підвіску.

Suzuki Ignis: новий клас

$13 600*

Зовні цей автомобіль – практично точна копія концепту iM – 4 , представленого в минулому році на автошоу в Женеві . Незважаючи на те , що це хетчбек , завдяки збільшеному майже до 180 мм кліренсу і масивним елементам екстер'єру створюється враження , що перед нами кросовер . Японці ж називають клас , до якого належить Ignis 2017 , New Multi Compact – Suzuki Ignis покликаний стати засновником цього класу . А деякі елементи " зовнішності " і правда були запозичені у спортивних позашляховиків , в тому числі – масивні рельєфні бампери .

Інтер'єр новинки відрізняється мінімалізмом, але під удаваним простим внутрішнім оздобленням ховається серйозна технічна "начинка", а яскраві вставки зі шкіри надають салону презентабельний вигляд. Зручна панель приладів, багатофункціональне рульове колесо – це ще не все: вже в базовій версії автомобіль оснащується шістьма подушками безпеки, функцією розпізнавання дорожньої розмітки та системою, що перешкоджає лобовим зіткненням. Мультимедійний комплекс оснащений навігаційним модулем. А ось інші технічні нюанси новинки японці поки не розголошують. Передбачається, що в базовій версії Ignis буде укомплектований економічним 90-сильним бензиновим двигуном, а любителі спортивного стилю їзди зможуть вибрати один з найбільш сильних турбированних моторів.

*Це вартість автомобіля в Японії . Скільки він буде коштувати в Україні , поки невідомо.

Компактний " японець " . Хетчбек , схожий на кросовер.

Audi RS-1: справжній "спортсмен"

від 1 140 000 грн

У цієї автоновинки дуже запам'ятовуються: хижий масивний передній бампер зі значною радіаторної гратами, кришка капота з незграбними ребрами, стильна оптика, колісні арки, роздуті під 18-дюймові диски, і аеродинамічний обвіс. Виражено спортивний екстер'єр поєднується з не менш спортивним оформленням салону. Автомобіль оснащений дволітровим бензиновим TFSI, який в даній версії буде видавати 300 сил і 400 н. м. Крутного моменту, що дозволить легкому компакт-хетчбеку розганятися до "сотні" всього за 5 секунд. Новинку можна буде купити як в тридверному, так і в п'ятидверному виконанні.

"Стиляга". Продаватиметься в 3 – дверному і 5 – дверному варіанті.

LADA Largus: став більш прохідним

від 220 000 грн

Цей універсал разюче схожий на відомий нам уже чимало років Renault Logan. Але в його компонуванні виробник обіцяє інші стійки, подовжені задні пружини, новий обвіс і 16-дюймові колісні диски. У підсумку він отримає такі необхідні на наших дорогах додаткові сантиметри кліренсу – він становитиме 175 мм. Зміни торкнуться двигуна. Виробник поки не розголошує техподробностей, відомо лише те, що обсяги моторів залишаться колишніми, а їх екологічність буде відповідати нормам ЄВРО-5. Оновлений Largus буде відрізнятися і більш серйозною комплектацією: 2 подушки безпеки, центральний замок, підігрів передніх сидінь і дзеркал, АБС з функцією налаштування зусилля, спліт-система.

Універсал . Тепер з серйозним кліренсом в 175 мм.

Toyota Highlander

від 1 300 000 грн

Highlander випускається вже без малого 17 років ( прем'єра відбулася в рамках Нью – Йоркського автосалону 2000 року ) і за цей час візуально не дуже змінився . Цікаво , що нового з'явилося в черговому рестайлінгу великого кросовера від Toyota ?

Зміни в екстер'єрі торкнулися бамперів , передньої оптики , задніх світлових приладів . Завдяки їм автомобіль став виглядати більш вишукано , але в той же час не втратив впізнаваності : всі деталі зовнішнього вигляду , характерні тільки для Highlander , залишилися недоторканими .

Інтер'єр зовні не отримав істотних змін , але в той же час виробник став застосовувати для оббивки сидінь більш сучасні матеріали з підвищеним терміном експлуатації . Новинка отримала нову мультимедійну систему з 8,1 – дюймовим сенсорним екраном і аудіосистему з 12 динаміками . Екран призначений не тільки для перегляду відео , на нього можна вивести важливу інформацію : моніторинг водіння , навігацію або отримати доступ до інтернету . Не можна не відзначити і 8 подушок безпеки .

Базова версія нового Highlander оснащена 2,7 – літровим 185 – сильним двигуном , а в " топовій " версії під капотом знаходиться 3,5 – літровий V6 потужністю 270 сил .

"Довгожитель " . Тепер з більш сучасних матеріалів.