До 2030 року Німеччина може відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Фото: evro3.com.ua
Бундесрат, верхня палата парламенту Німеччини, пропонує Європейської комісії переглянути і посилити існуючу практику підтримки розвитку транспортного руху без шкідливих викидів.
Зокрема, в Німеччині з 2030 року на ринок повинні допускатися тільки легкові автомобілі без двигуна внутрішнього згоряння.
Таку постанову Бундесрат ухвалив на засіданні в кінці вересня. Ініціативу підтримали представники федеральних земель, керованих різними партіями і коаліціями.
За словами заступника голови фракції партії "зелених" у Бундестазі Олівера Крішера, "якщо ми всерйоз приймаємо Паризька хартія з клімату, то після 2030 року нові автомобілі не повинні оснащуватися двигунами внутрішнього згоряння".
Глобальна угода про запобігання змін клімату, узгоджене в грудні 2015 року в Парижі, має вступити в чинності 4 листопада 2016 року. Про це заявив на минулому тижні генеральний секретар ООН Пан Гі Мун після того, як угоду ратифікували сім країн Європейського союзу, зокрема в Німеччині.
Щоб виконати умови угоди, до 2050 року ФРН повинна на 95% знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу. Тим часом існуючі заходи підтримки розвитку електротранспорту в Німеччині, включаючи відшкодування частини вартості покупцям електромобілів, демонструють помірні успіхи.
У квітні уряд повідомляв про плани, згідно з якими до 2020 року на дорогах країни повинні з'явитися не менше 1 млн електромобілів. У ФРН експлуатуються 25,5 тис. Електромобілів і 130 тис. Машин з гібридними двигунами.
Для прикладу, Норвегія планує заборонити автомобілі з бензиновим і дизельним двигуном з 2025 року. В даний час майже чверть норвезьких автомобілів мають електродвигуни.