"Газпром" заплатив суду в справі щодо спору з "Нафтогазом"

29 серпня 2019, 17:22
Кошти внесені на рахунок Високого суду правосуддя Англії і Уельсу

Російський "Газпром" 2019 року вніс на рахунок Високого суду правосуддя Англії і Уельсу забезпечувальні платежі в загальному розмірі 345 млн доларів в рамках провадження у справі про визнання і приведення у виконання рішення Стокгольмського арбітражу за позовом "Нафтогазу України".

Як повідомляється в звіті "Газпрому", в червні 2018 року на адресу "Газпрому" надійшов судовий наказ Високого суду правосуддя Англії і Уельсу від 18 червня 2018 року про накладення арешту на активи "Газпрому" на території Великої Британії, прийнятий за запитом "Нафтогазу" на виконання арбітражного рішення.

Реклама

Читайте також:

При цьому у вересні 2018 року Високий суд правосуддя Англії і Уельсу скасував наказ від 18 червня 2018 року про арешт активів "Газпрому". Умовою скасування наказу стало прийняте "Газпромом" зобов'язання не відчужувати акції Nord Stream AG до закінчення слухань в англійському суді у справі про визнання і приведення у виконання рішення Стокгольмського арбітражу у справі про транзит від 28 лютого 2018 року.

"15 березня 2019 року англійський суд призупинив провадження у справі про визнання і приведення у виконання на території Англії та Уельсу рішення Стокгольмського арбітражу у справі про транзит від 28 лютого 2018 року до закінчення провадження в Апеляційному суді округу Свеа, Швеція. В рамках провадження у справі про визнання і приведення у виконання рішення Стокгольмського арбітражу "Газпром" 2019 року вніс на рахунок Високого суду правосуддя Англії і Уельсу забезпечувальні платежі в загальному розмірі 345 млн доларів", – повідомляється в звіті російського концерну.

Реклама

Нагадаємо, при цьому "Нафтогаз України" в міжнародних судах також вимагає перегляду тарифу на транзит і компенсацію від "Газпрому" в розмірі 11-14 млрд доларів. Остаточне рішення у цій справі очікують до кінця 2021 року.


Контракт на транзит російського газу через територію України був укладений 2009 року і закінчується наприкінці 2019-го. Українська сторона неодноразово заявляла, що не може прийняти вимогу Росії про продовження чинного договору і відпрацьовує сценарії на випадок припинення транзиту з 2020 року.