Facebook ввів "драконівські" заборони на рекламу

15 квітня 2018, 04:52
Моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон

фото AFP

SMM – менеджери і рекламісти б'ють на сполох – на днях Facebook встановив більш жорсткі вимоги до р еклами, що розміщується в соцмережі. Кр ім широко відомоїзаборони на рекламу криптовалют і ICO, під табу потрапило майже все , що особливо активно просувають на планеті , пише UBR.

В цілому , моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон і ще десяток умовно дозволеної реклами – перед тим , як дати добро на розміщення , експерти соцмережі переглянуть повідомлення і винесуть вердикт , чи варто показувати її своїм користувачам . По суті , така політика відповідає принципам ризик – орієнтованого підходу , відзначають фахівці .

Повний список жорстких заборон виглядає так :

Реклама
  • нелегальні продукти і послуги ;
  • дискримінація за будь-якими ознаками ;
  • тютюнові вироби;
  • ліки і пов'язані з ліками продукти ;
  • небезпечні харчові добавки , які визнані Facebook небезпечними ;
  • зброя , боєприпаси або вибухові речовини ;
  • товари або послуги для дорослих , крім реклами планування сім'ї або контрацепції ;
  • матеріали для дорослих ;
  • сенсаційні матеріали ;
  • особисті характеристики ;
  • матеріали , що вводять в оману ;
  • спірні матеріали , які використовують суперечливі політичні або соціальні питання в комерційних цілях ;
  • обладнання для спостереження ( шпигунські камери , пристрої для відстеження мобільних і т.д. ) ;
  • неіснуюча функціональність ;
  • особисте здоров'я ( реклама , що показує результат " до " і " після " ) ;
  • споживчі кредити і позики " до зарплати " ;
  • мережевий маркетинг;
  • скандинавські аукціони ;
  • підроблені документи ;
  • шпигунське або шкідливі програми , включаючи посилання на них ;
  • несанкціоновані пристрої для стрімінгу ;
  • заборонені фінансові продукти і послуги .

Окремо Facebook буде приймати рішення по умовно дозволеній рекламі . Наприклад , просувати алкоголь в соцмережі можна , але за умови дотримання місцевих законів і коректного таргетингу . А служби знайомств перед тим , як розміщувати рекламу , повинні отримати письмовий дозвіл . Подібні обмеження встановлені і для онлайн аптек , державних лотерей , підписаних і фінансових послуг .

Також Facebook розширив перелік обмежень для рекламодавців в частині збору інформації від користувачів . У платних публікаціях можна запитувати будь-які документи , паролі і логіни , політичні уподобання , сексуальну орієнтацію і масу інших даних особистого характеру .

Посилення правил розміщення платного контенту пов'язано з недавнімскандалом з Cambridge Analytica, в який виявилася залученою компанія Марка Цукерберга . Пізніше Facebook визнав , що в результаті їх необачності особисті дані понад 87 млн користувачів були використані третіми особами для маніпулювання громадською думкою .