Фото: facebook.com/zuck
Facebook приносить своїм творцям все більше грошей і продовжує оновлюватися. Тепер, щоб поліпшити комунікацію в соцмережі та відсіяти небажані коментарі, Facebook почав тестувати кнопку Downvote. Натискаючи на неї, користувачі можуть подати скаргу на коментарі під постами публічних сторінок. По суті Downvote – кнопка для скарг на коментарі. Нова функція проходить обмежене тестування в США, пише AIN.
У соціальній мережі пояснили таку функціональність бажанням надати користувачам легкий спосіб сигналізувати Facebook про небажані й оманливі коментарі.
"Ми тестуємо не кнопку дізлайка. Ми оцінюємо функцію, яка дозволяє людям давати нам зворотний зв'язок про коментарі до постів публічних сторінок. Тестування поки відбувається на невеликій групі користувачів у США", – повідомив TechCrunch представник Facebook.
При натисканні на Downvote під коментарем він зникає, а у користувача з'являється можливість додатково повідомити про причини небажаності. Для цього можна вибрати з опцій "Образливий", "Брехливий" і "Не по темі". В інтерфейсі це виглядає так:
Як стверджують у соцмережі, це короткостроковий тест, який не впливає на рейтинг коментаря, поста або сторінки. Нову кнопку бачать тільки 5% Android-користувачів у США, які використовують англійську мову. Поки у компанії немає планів щодо більш розширеного тестування.
2015 року засновник Facebook Марк Цукерберг під час сесії питань-відповідей говорив: "Ми не хотіли просто створити кнопку "дізлайка", тому що ми не хочемо перетворити Facebook на форум, де люди підвищують і розуміють пости інших користувачів. Це не той вид спільноти, який ми прагнемо створити".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
У разі Downvote Цукерберг, в деякому сенсі дотримався обіцянки, оскільки це не класична кнопка зниження коментаря, яка працює на Reddit. Її основна – мета не просто заховати коментар, а легко повідомити про порушення Facebook. Ні коментатор, ні користувачі, які поскаржилися, не побачать кількості скарг, які отримала репліка. Проте, такий підхід знову може викликати питання про цензуру і суперечки про те, які коментарі можна вважати неприйнятними.
Нагадаємо, нещодавно Facebook оновив правила розміщення реклами фінансових продуктів. Тепер в соціальній мережі ззаборонена реклама бінарних опціонів, криптовалюта й ICO.