Facebook придумав спеціальну кнопку для "чистки" поганих коментарів

9 лютого 2018, 10:36
Це не класична кнопка пониження коментаря, яка працює на Reddit

Фото: facebook.com/zuck

Facebook приносить своїм творцям все більше грошей і продовжує оновлюватися. Тепер, щоб поліпшити комунікацію в соцмережі та відсіяти небажані коментарі, Facebook почав тестувати кнопку Downvote. Натискаючи на неї, користувачі можуть подати скаргу на коментарі під постами публічних сторінок. По суті Downvote – кнопка для скарг на коментарі. Нова функція проходить обмежене тестування в США, пише AIN.

У соціальній мережі пояснили таку функціональність бажанням надати користувачам легкий спосіб сигналізувати Facebook про небажані й оманливі коментарі.

Реклама

"Ми тестуємо не кнопку дізлайка. Ми оцінюємо функцію, яка дозволяє людям давати нам зворотний зв'язок про коментарі до постів публічних сторінок. Тестування поки відбувається на невеликій групі користувачів у США", – повідомив TechCrunch представник Facebook.

При натисканні на Downvote під коментарем він зникає, а у користувача з'являється можливість додатково повідомити про причини небажаності. Для цього можна вибрати з опцій "Образливий", "Брехливий" і "Не по темі". В інтерфейсі це виглядає так:

Реклама

Як стверджують у соцмережі, це короткостроковий тест, який не впливає на рейтинг коментаря, поста або сторінки. Нову кнопку бачать тільки 5% Android-користувачів у США, які використовують англійську мову. Поки у компанії немає планів щодо більш розширеного тестування.

2015 року засновник Facebook Марк Цукерберг під час сесії питань-відповідей говорив: "Ми не хотіли просто створити кнопку "дізлайка", тому що ми не хочемо перетворити Facebook на форум, де люди підвищують і розуміють пости інших користувачів. Це не той вид спільноти, який ми прагнемо створити".

Реклама

У разі Downvote Цукерберг, в деякому сенсі дотримався обіцянки, оскільки це не класична кнопка зниження коментаря, яка працює на Reddit. Її основна – мета не просто заховати коментар, а легко повідомити про порушення Facebook. Ні коментатор, ні користувачі, які поскаржилися, не побачать кількості скарг, які отримала репліка. Проте, такий підхід знову може викликати питання про цензуру і суперечки про те, які коментарі можна вважати неприйнятними.

Нагадаємо, нещодавно Facebook оновив правила розміщення реклами фінансових продуктів. Тепер в соціальній мережі ззаборонена реклама бінарних опціонів, криптовалюта й ICO.