Євросоюз посилив екологічні тести для автомобілів

1 вересня 2017, 13:17
В Єврокомісії сподіваються, що зробили важливий крок до поліпшення ситуації після дизельгейту

Автомобілі на Європі почнуть перевіряти ретельніше. Фото: Pixabay

Від сьогодні, 1 вересня, в Європейському Союзі введено нові обов'язкові тести для автомобілів на викиди шкідливих газів. Ці норми, як зазначають в Єврокомісії (ЄК), більше відповідають об'єктивному стану справ, ніж попередні.

"Ці нові методи вимірювання вихлопу являють собою важливий етап в нашій діяльності щодо забезпечення того, щоб автомобілі відтепер і на наступні роки були б екологічно чистішими і менш шкідливими для навколишнього середовища. Але ще чекає велика робота", – цитує "Дело" слова заступника голови ЄК щодо економічного зростання та інвестицій Юркі Катайнена.

Реклама

Так, від сьогодні нові моделі автомобілів, перш ніж виїхати на європейські дороги, повинні будуть проходити тести на емісію газів за переглянутою процедурою. Викиди окису азоту та інших речовин, що є однією з головних причин забруднення, тепер вимірюватимуться в умовах реального руху автомашини за процедурою RDE – Real Driving Emissions. Цей тест, повідомляють в Єврокомісії, буде доповнений новими, достовірнішими лабораторними випробуваннями (процедура WLTP – World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) на всі вихлопи, включаючи CO2, окис азоту та інші речовини, а також на споживання пального.

"Ці нові методи вимірювання емісії є важливим елементом діяльності Комісії з формування відповідальнішої, конкурентоспроможнішої і такої, що оберігає навколишнє середовище, європейської автомобілебудівної промисловості", – зазначає ЄК.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

"Скандал з вихлопом – дизельгейт – показав, що ми потребуємо більше незалежних випробувань автомобілів, більшого спостереженні за ринком і в можливості Комісії втручатися в разі зловживання. Європейська комісія представила в січні 2016 року пропозицію, що далеко йде в цьому напрямку. Вона відтоді залишається "на столі", і давно настав час, щоб Європейський парламент і Рада ЄС її прийняли. Нам також необхідно рішуче продовжувати зусилля на європейському рівні щодо заохочення пошуку рішень щодо транспорту з низьким рівнем емісії", – заявив Катайнен.

Нагадаємо, нещодавно в Європі розгорівся новий дизельний скандал, в результаті якого Німеччина може втратити автомобільне лідерство через змову виробників машин.