Єврокомісія відмовилася ввести квоти на електромобілі

9 серпня 2017, 04:18
У ЄК пообіцяли не допустити "дискримінації технологій"

Єврокомісія збирається популяризувати електричні авто. Фото: ТАСС

Офіційний представник Єврокомісії (ЄК) Міна Андрєєва спростувала з'явилися в ЗМІ, про те, що ЄК запропонує ввести з 2025 року квоти по впровадженню в Євросоюзі електромобілів і автомобілів з низьким споживанням пального.

"У Комісії немає наміру вводити квоти на електромобілі. Якщо ж говорити про загальний підхід, Європейська комісія шукає шляхи і засоби сприяти використанню автомобілів з економічним споживанням енергії. У нас є різні ідеї для тих областей, в яких ми працюємо для того, щоб постаратися досягти цієї мети. Але нехай буде цілком ясно: не ставиться питання про введення квот на електромобілі ", – сказала прес-секретар.

Реклама

За її словами, "один з керівних принципів проведеної ЄК роботи полягає в тому, що ми не сприяємо дискримінації між різними технологіями".

"Якою б не була наша робота, ми не маємо наміру відстоювати якусь окремо взяту технологію. Йдеться взагалі про автомобілі з меншими обсягами вихлопних газів – тобто, не йдеться спеціально про електричні автомобілі", – підкреслила Андрєєва.

Представник Єврокомісії закликала робити різницю між термінами "мета" і "квота".

Реклама

Нагадаємо, раніше німецька газета Handelsblatt повідомила, що в Єврокомісії вирішується питання про введення квот для автоконцернів на виробництво і продаж електрокарів, а також на транспорт зі зниженим рівнем шкідливих викидів. Ця міра може бути прийнята 2025 року, повідомляли джерела. Зазначалося, що ЄК запропонує квоти щодо мінімального числа електрокарів, які повинні будуть випускати автовиробники. Крім того, ЄК може закликати владу до того, щоб посилити екологічні вимоги до сучасного транспорту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Асоціація автовиробників Німеччини (VDA) вже висловила стурбованість з приводу звістки про ЄС і планованих квоти. В організації заявили, що такі нововведення помилкові. За словами представників VDA, продажі електрокарів залежать від низки факторів, однак на багато з них навіть самі виробники не завжди можуть вплинути. У Німеччині тема електрокарів і екологічного транспорту стоїть більш ніж гостро. Жителі країни масово відмовляються від дизельних машин і виступають проти їх випуску на тлі дизельгейту.