Електромобілі в Україні вже стають вигідніші за "бензинові" авто

1 листопада 2017, 13:09
Економія при експлуатації електромобіля за 5 років може становити 600 тис. грн

Електромобіль на зарядці. Фото: pixabay.com

При інтенсивному використанні покупка електромобіля в Україні вигідніше, ніж порівнянної моделі "звичайного" автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). За 5 років експлуатації економія може досягати 600 тис. грн. Про це в ході EV Forum, заявив керівник проектного офісу з розвитку інфраструктури ДТЕК Ігор Ковальов.

"Стартова ціна електромобіля вище. Однак якщо він використовується інтенсивно, наприклад, в автопарку великої компанії, то нижчі експлуатаційні витрати з лишком перекривають цю різницю. При пробігу 200 тис. км, який в корпоративних автопарках досягається всього за 5 років, витрати на зарядку електромобіля будуть в 10 разів менше, ніж на покупку бензину в разі машини з ДВЗ. Технічне обслуговування електромобіля також дешевше. В цілому, за нашими розрахунками, економія при експлуатації електромобіля за 5 років може становити 600 тис. грн", – повідомив Ковальов.

Реклама

Водночас експерт зазначив, що поки що обмежений запас ходу електромобілів і слабкий розвиток зарядної інфраструктури стримує можливість масового переходу на електротранспорт.

"В Україні поки що мало швидкісних зарядних станцій потужністю в 50 кВт, які б дозволяли заряджати електрокари без особливих проблем. Їх розвиток дозволить різко збільшить привабливість електротранспорту, посприяє появі нових моделей електромобілів в Україні та знизить на них ціни", – резюмував Ігор Ковальов.

Нагадаємо, найбільша енергетична компанія України ДТЕК почала переведення корпоративного автотранспорту на електромобілі, закупивши перші 5 електричних хетчбеків Hyundai Ioniq Electric.

Реклама

Як повідомлялося раніше, в парламенті зареєстрований законопроект №7156-2 "Про внесення змін до Податкового кодексу України". Він пропонує до кінця 2022 року звільнити від ПДВ вартість операцій з ввезення до України електромобілів. Також він пропонує зобов'язати місцеву владу облаштувати на майданчиках для паркування місця для оплачуваної зарядки електрокарів, в кількості не менше 5% від загального числа місць для паркування та внести зміни до правил дорожнього руху, дозволивши електрокарам рух смугою для пасажирського транспорту.