Експортний бренд України показали в Кабміні

18 вересня 2018, 13:43
Перша частина слогану може трансформуватися залежно від галузі

Фото: скріншот

Міністерство економічного розвитку і торгівлі презентувало експортний бренд України: Trade with Ukraine. З його допомогою українські товари і послуги просуватимуться на міжнародні ринки.

Графічна частина бренду являє собою велику букву "U" в синьому кольорі з невеликим колом у верхній частині, в який вписані букви "ua", а також слоган Trade with Ukraine. При цьому перша частина слогану може трансформуватися залежно від галузі, наприклад: харчова промисловість – "Taste with Ukraine", машинобудування – "Manufacture with Ukraine", креативна сфера – "Create with Ukraine".

Реклама

"Вперше українські товари і послуги з різних секторів будуть об'єднані єдиним візуальним і емоційним контекстом для просування української економіки і розвитку експорту", – зазначають розробники бренду.

Під час презентації також була представлена бренд-платформа і виставковий бренд-бук України.

"Місія експортного бренду – створити потужний бренд України, як надійного торгового партнера в світі. Це платформа для побудови і зміцнення позицій українських експортерів на світовому рівні", – сказав перший віце-прем'єр-міністр України – міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів на прес -конференції "Запуск експортного бренду України".

Реклама

За його словами, рейтинг і якість експортних брендів в світі взаємозалежні з експортними позиціями країн.

"Чим краще країна відома як експортер, тим вище її рейтинг як країни в цілому", – підкреслив віце-прем'єр.

Реклама

Розробники переконані, що експортний бренд є важливою частиною бренду України, базується на ньому, формує 50% бренду країни, впливаючи на три з шести його показників: товари і послуги, бізнес-клімат та туризм.

Цільовими групами експортного бренду є українські виробники товарів і послуг, трейдери, бізнес-асоціації; іноземні компанії-виробники, іноземні бізнес-медіа; посольства і уряду; локальні.

Нагадаємо, раніше Кабінет міністрів України схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд Ukraine NOW UA ("Україна ЗАРАЗ"), який стане основою презентації України в світі. При цьому Міністерство економічного розвитку і торгівлі не буде використовувати затверджений урядом новий бренд "Ukraine NOW UA" для популяризації України як туристичної країни.

Як відомо, за оцінками консалтингової компанії Brand Finance, в 2017 році вартість бренду "Україна" становила 68 млрд доларів.