ДТЕК виглядатиме по-новому

1 серпня 2020, 11:36
Візуальний стиль компанії став більш сучасним і гнучким

Компанія представила оновлення візуального стилю, який не змінювався з 2013 року.

Реклама

Про зміни візуального стилю і оновлення креативної платформи компанія розповіла в презентаційному ролику.

За словами Ольги Захарової, директорки з комунікацій ДТЕК, нова версія візуального стилю компанії демонструє ті зміни, які відбулися в ДТЕК за останні роки, і відображає нову стратегію компанії, її ціннісні пріоритети та ключові напрямки розвитку бізнесу.

Реклама

Графічний стиль бренду ДТЕК, креативна платформа та концепція рекламної кампанії були розроблені українським агентством SHOTS. Керівник агентства Михайло Поливанов вважає, що візуальний стиль компанії в результаті став більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів.

При цьому в рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року, ДТЕК розповідає про головну ідею нової комунікаційної платформи – енергію змін. ДТЕК уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще.

Надихаючий ролик-маніфест про людей в рамках рекламної кампанії до 15-річчя ДТЕК зняла продакшн студія ESSE.

Реклама

Всі деталі оновлення візуального стилю і комунікаційної платформи ДТЕК за посиланням: https://www.dtek.com/media-center/press/energiya-peremen-dtek-obnovil-vizualnyy-stil-/