Доступ до Facebook може стати платним

7 травня 2018, 12:16
Аналітики розрахували, скільки коштуватиме річна "підписка" на соціальну мережу

Фото: Getty

Соціальна мережа Facebook проводить маркетингове дослідження, перевіряючи готовність користувачів платити за доступ без реклами і поліпшення конфіденційності. Рішення про проведення такого дослідження було прийнято після скандалу з витоком персональних даних користувачів Facebook.

Про це повідомляє Bloomberg.

Реклама

За даними агентства, Facebook запропонує користувачам вибір: щомісячно платити за доступ і при цьому не бачити рекламу, або мати безкоштовний доступ, але дивитися оголошення і розкривати більше даних про себе. Рішення залежатиме від готовності користувачів платити за відключення реклами і тоншу роботу з особистими даними.

Аналітики підрахували, що вартість такої "підписки" на Facebook може коштувати близько 80 доларів на рік.

Facebook вже проводив подібне дослідження, але воно було направлено на вивчення способів збільшення аудиторії. Тепер йдеться про те, щоб запропонувати вибір людям, які приділяють особливу увагу обробці і використанню персональних даних.

Реклама

Марк Цукерберг наразі не коментує цю ситуацію.

Раніше стало відомо, що Facebook різко збільшив прибуток. При цьому виручка соцмережі від мобільної реклами в першому кварталі 2018 року зросла до 91% від усіх рекламних доходів з 85% в аналогічному періоді минулого року.