Дилери приготувалися до відходу ще одного автогіганта з Росії

11 вересня 2015, 10:38
Складські запаси автомобілів SsangYong складають менше 500 машин

SsangYong може піти з Росії. Фото: autonews.ru

Російські дилери південнокорейської SsangYong відчувають гострий дефіцит автомобілів. Про це розповіли відразу кілька продавців марки.

За їхніми словами, зараз всі російські складські запаси SsangYong складають менше 500 машин – це нижче місячного обсягу продажів марки.

Реклама

У серпні, наприклад, за даними Асоціації європейського бізнесу, було продано 753 автомобіля SsangYong. Інформації про відновлення поставок ні сам виробник, ні імпортер – російська Sollers Вадима Швецова – не дають, скаржаться дилери.

SsangYong Motor Company (SYMC) зупинила поставки автомобілів і машинокомплектів до Росії ще в січня 2015 року через девальвацію рубля.

Тоді ж була припинена збірка машин на потужностях Sollers у Владивостоці. Дилери говорять, що імпорт досі не поновлювався, уточнюючи, що поточні складські запаси сформовані в основному з автомобілів 2014 року випуску.

Реклама

У Москві майже зникли з продажу найбільш доступні моделі Actyon (від 949 тис. руб.) і Kyron (від 1 млн руб.) – Вони залишилися тільки в штучних примірниках у великих дилерів.

Деякі дрібні і регіональні продавці марки вже повністю розпродали склад. Замовлення під майбутні поставки не приймаються.

Представник Sollers підтвердив, що поставок від SsangYong зараз немає "у зв'язку з нестабільною ситуацією на російському ринку і значним зниженням попиту", а також "наявністю стоку готових автомобілів у компанії".

Реклама

"З тих же причин тимчасово призупинено виробництво автомобілів на Далекому Сході", – додав він.

Дилери побоюються, що SsangYong готується змінити схему роботи з російськими дилерами – перевести продажі автомобілів на передоплату і відмовитися від центрального складу дистриб'ютора.

На такий крок вже пішла японська Honda: на початку вересня стало відомо, що автовиробник з 2016 року хоче напряму постачати автомобілі російським дилерам за передоплатою, минаючи представництво Honda Motor Rus.

За представництвом залишаться тільки функції представника марки і гаранта сервісного обслуговування.

Як відомо, нині російський авторинок уже покинули Dodge і Seat. Скоро також з РФ підуть Opel і Chevrolet.