Deutsche Post і Ford почали серійний випуск вантажних електромобілів

11 жовтня 2018, 04:02
У StreetScooter WORK XL буде місткість 20 кубометрів і він зможе без підзарядки наїжджати 200 км

Фото з відкритих джерел

Німецька поштово-логістична компанія Deutsche Post DHL і американський автомобілебудівний концерн Ford Motors розпочали серійний випуск вантажних електромобілів.

Deutsche Post DHL поінформувала, що завод Ford у Кельні став третім виробничим майданчиком, на якому збираються електромобілі Streetscooter. Однак його завдання – випуск більших електричних вантажівок StreetScooter WORK XL.

Реклама

2010 року Deutsche Post DHL увійшов до капітал стартапу Streetscooter, який заснували двоє інженерів і викладач Рейнсько-Вестфальської вищої технічної школи в Ахені (RWTH), що мріяли створити екологічно чистий транспорт. Електромобілі Streetscooter були запущені Deutsche Post DHL 2016 року на основі розробок стартапу. Нині містами Німеччини роз'їжджають вже 8 тис. таких невеликих жовтих фургонів.

Електрофургон здатен перевозити до 650 кг вантажу на дистанцію до 80 км зі швидкістю до 80 км/год. Запас ходу на одній зарядці становить 120 км. Таким чином, в Німеччині поштовий концерн випередив своєю розробкою в сегменті легких вантажних електромобілів традиційні автомобілебудівні компанії, включно з Volkswagen і Daimler.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

Електрокарів більшає: як українці пересідають на сучасні авто

Як повідомляє Deutsche Welle, перший завод з випуску Streetscooter розташований в Ахені, а навесні 2018 року було відкрито другий – в Дюрені. Разом вони можуть випускати до 20 тис. електрофургонів щороку місткістю 4 і 8 кубометрів.

Ford уКельні, де знаходиться його головний європейський підрозділ, буде виробляти більшу модель Work XL місткістю 20 кубометрів. Цей електромобіль зможе перевозити 200 посилок на відстань до 200 км. Американський автоконцерн забезпечує шасі нових електромобілів.

Реклама

На кельнськом заводі Ford 180 робочих зможуть збирати до 3,5 тис. вантажних електромобілів Work XL в рік. Поки що їхнім єдиним одержувачем буде Deutsche Post DHL, в перспективі не виключені поставки іншими замовникам.

У Німеччині попит на легкі вантажні електромобілі поки що явно перевищує пропозицію. Тому концерн Daimler має намір протягом 2019 року налагодити випуск електричної версії малотоннажного автомобіля Sprinter, а Volkswagen розробляє модель E-Crafter.

Deutsche Post DHL Group є світовим лідером за обсягами повітряного та морського перевезення вантажів. Група включає в себе національного поштового оператора Німеччини – Deutsche Post і логістичного оператора DHL.

Нагадаємо, в Україні мінімум через 5-7 років планується налагодити власне виробництво електрокарів, обіцяє міністр інфраструктури Володимир Омелян.

А до 2035 року кожен четвертий автомобіль в Україні буде електричним, прогнозує Центр Разумкова.

Водночас у Європі кількість електромобілів перевалила за мільйон.