Що українці купують в мережі: велосипеди, босоніжки і квартири

28 серпня 2018, 07:10
Користувачі хочуть купити холодильник замість моноблока, люксовий одяг і думають про дачу

Отоварилися. За півроку українці витратили 10 млд грн в мережі

Шопінг йде в онлайн з кожним роком все більше і більше. Тільки за останні шість місяців українці стали частіше шукати в мережі нові квадратні метри, ніж вже звичні побутову техніку та одяг. Про це свідчить статистика пошукових запитів користувачів на одному з найбільших сервісів онлайн-оголошень OLX.

Реклама

Згідно з даними аналітиків, найбільше українцям знову потрібні велосипеди – їх з січня по липень шукали 550 667 разів. До речі, саме двоколісний друг з 2014 року є незмінним лідером і не залишає перших позицій рейтингу. Також, як показує статистика, все більше українців цікавляться придбанням житла та його облаштуванням.

"У рейтингу "квартира" за рік перескочила з 10-го на 3-тє місце, а "дім" вперше потрапив до десятки лідерів, – кажуть аналітики сервісу. – Вперше там же виявився і "холодильник". А запит "диван" обігнав бюджетний "планшет Jeka JK" і "мотоблок", перемістившись на другу позицію".

Також цікаві результати показало порівняння запитів з гаджетів на базі двох різних операційних систем – Android і iOS. Якщо користувачі пристроїв з Android більше шукали одяг техніку і меблі, то користувачі техніки на iOS продемонстрували лояльність до свого рідного бренду..

"Вони продовжують шукати моделі iPhone, і лідирує iPhone 7 – близько 60 тисяч запитів. Разом зі смартфонами шукали стильний одяг і спортивне взуття, запитуючи популярні бренди. Так, на другому місці рейтингу опинився спортивний одяг Nike, а на третьому – Adidas. Бренд Zara зайняв 5-те місце, а закриває ТОП-10 люксовий бренд Gucci", – говорять автори дослідження.

Купівля: витрати і тренди

Українці все активніше отоварюються в інтернеті – це підтверджує статистика їх витрат. За даними компанії EVO, за перші півроку 2018-го на її маркетплейсах Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua українці витратили 10 млрд грн.

Реклама

"Це на 52% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому середній чек – 893 грн – за рік практично не змінився".

Відповідно зросла і кількість замовлень: за перші 6 місяців українці зробили 11,2 млн замовлень, що на 47% більше, ніж роком раніше.

Стосовно трендів, то аналітики маркетплейса відзначають зростання попиту на товари щоденного споживання (одяг і взуття, техніка і електроніка, косметика), вибір хендмейд як подарунки і зростання масштабів усвідомленого споживання (продаж і купівля старих речей).