Bugatti 101P: "Формула-1" майбутнього

19 жовтня 2016, 05:29
Британський дизайнер Шон Булл запропонував своє бачення не настільки віддаленого майбутнього, створивши Bugatti 101P Concept

<p>Bugatti 101P</p>

Реклама

Футуристичні фантазії на теми "Формули-1" періодично відвідують художників, інженерів і дизайнерів, вони дають волю уяві, і деякі такі роботи виглядають дуже вражаюче. Британський дизайнер Шон Булл запропонував своє бачення не настільки вже віддаленого майбутнього, створивши серію вражаючих картинок, об'єднаних загальною назвою Bugatti 101P Concept, – пише f1news.ru.

Відразу впадають в око стрімкі агресивні обводи корпусу концепт-кара. Як відомо, "Формула-1" вже зробила крок у цьому напрямку, і при створенні нового технічного регламенту окрему увагу було приділено привабливості зовнішнього вигляду машин. Зрозуміло, Шон Булл пішов набагато далі, тому його розробка більше нагадує якийсь "Бетмобіль", ніж реальну гоночну техніку.

З огляду на курс на застосування систем захисту голови гонщика, взятий "Формулою-1", дизайнер відразу пропонує версію з повністю закритим кокпітом, в який практично безступінчато переходить досить широка носова частина. Щоправда, не зовсім зрозуміло, що звідти буде видно гонщику, якщо тільки перед ним замість панелі приладів не встановити великий дисплей, на який би виводилася детальна візуальна інформація про те, що відбувається на трасі.

Реклама

До речі, на відміну від багатьох інших проектів, концепція Булла відрізняється ретельним опрацюванням всіх деталей. Якою мірою його ідеї відповідають реальному технічному регламенту, це вже інше питання, яке, зрозуміло, найменше хвилювало художника. Зокрема, він свідомо малює дуже вузькі антикрила, тому що робить ставку на використання граунд-ефекту, що давним-давно заборонено, хоча дискусії про легалізацію цього технічного рішення не припиняються.

Ось як сам Шон Булл охарактеризував свою концепцію: "Мій проект наочно демонструє, як могли б виглядати в майбутньому машини "Формули-1" з закритим кокпітом, і, розробляючи його, я навмисно дуже сильно змістив акценти в бік естетики і підвищення рівня механічного зчеплення з трасою".

А ось чому автор дав своєму творінню горде ім'я Bugatti, він так і не пояснив. Мабуть, Шону Буллу хочеться, щоб Volkswagen Group, якій належить цей бренд, все-таки рано чи пізно прийшла до "Формули-1".