Скандал з Boeing 737: з'явилася нова несподівана інформація

29 липня 2019, 04:57
Регулятори самостійно не оцінювали ризики небезпечного програмного забезпечення

Федеральне авіаційне управління США (ФАУ), відповідальне за сертифікацію літаків, не отримало повну інформацію про програмне забезпечення нової моделі Boeing 737 MAX. Про це повідомляє The New York Times.

"Через кілька днів після першої катастрофи Boeing 737 MAX інженери з Федеральної авіаційної адміністрації з'ясували тривожний факт: вони не повністю розуміли, як працювала автоматизована система", – йдеться у повідомленні.

Реклама

За даними NYT, експерти Федерального авіаційного управління США не проводили під час сертифікації літаків незалежних тестів розробленої Boeing системи і не збирали дані про її роботу.

Повідомляється, що регулятори самостійно не оцінювали ризики небезпечного програмного забезпечення, коли затверджували літак 2017 року.

До того ж, на пізніших етапах розробки програмного забезпечення літаків відповідальність за прийняття системи лежала на виробнику, тому навіть ділитися результатами тестів з ФАУ корпорації Boeing не мусила.

Реклама

В офіційних коментарях для New York Times ФАУ і Boeing заявили, що дотримувалися встановлених вимог по сертифікації літака.

Нагадаємо, що експерти, які з'ясовують причини катастрофи ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8, прийшли до попереднього висновку, що її причиною став збій в роботі системи MCAS .

Незважаючи на оголошені раніше плани, найбільші авіакомпанії Індонезії Garuda airlines і Lion Air не зможуть відмовитися від подальших закупівель літаків Boeing 737 MAX .

Реклама