Блогери зможуть продавати товари прямо у TikTok: ЗМІ дізналися про нові функції

8 лютого 2021, 13:38
Китайський відеосервіс збирається скласти конкуренцію американському Facebook

Китайський сервіс TikTok планує в 2021 рік дати користувачам можливість розміщувати посилання для просування продукції та отримувати комісію за продаж.

Про це повідомили джерела видання Financial Times.

Реклама

За їхніми даними, посилання можна буде розміщувати, навіть якщо блогер офіційно не фінансується брендом. Продажі будуть можливі і під час прямих трансляцій. А самі бренди отримають можливість розміщувати в TikTok каталоги своєї продукції.

Читайте також:

Видання вважає, що таким чином TikTok спробує конкурувати з Facebook, який в 2020 році запустив онлайн-магазини в Facebook і Instagram.

Реклама

Нагадаємо, раніше соцмережа зіткнулася з проблемами в США. Експрезидент Дональд Трамп намагався заборонити TikTok через звинувачення у слідкуванні за американськими користувачами на користь Китаю.

При цьому голова TikTok навіть звільнився через суди з адміністрацією Трампа.

А про те, як можна заробляти у TikTok вже зараз, новин "Сьогодні" розповів професійний маркетолог:

Реклама
Сюжет Наталії Тімуршиної та Олександра Літвінова Відео: Сьогодні