Біржа криптовалют Huobi запускає власний мессенджер

2 жовтня 2018, 02:03
У своєму анонсі Huobi називає платформу "майнінгом за допомогою соціалізації"

26 вересня біржа криптовалют Huobi представила бета-версію власної соціальної платформи Huobi Chat. Компанія розраховує на те, що Huobi Chat зможе стати інструментом для встановлення зв'язків у кріптовалютном просторі між інвесторами, командами розробників і користувачами.

Платформа підтримує функцію "поділу ланцюга", завдяки якому на базі однієї групи може бути створено необмежену кількість підгруп, які зможуть отримувати контент з головної групи. Користувачі можуть встановлювати обмеження на вхід в групи, наприклад паролі та інші умови, такі як наявність на гаманці певного обсягу токенів.

Реклама

Huobi Chat буде використовувати власний токен під назвою HCT, за допомогою якого діючі користувачі будуть мотивуватися до залучення нових, а також до підтримки здорового духу спільноти. У своєму анонсі Huobi називає цю модель "майнінгом за допомогою соціалізації".

Крім того, Huobi Chat буде підтримувати різні стандартні для цього виду платформ функції. Вона дозволить здійснювати обмін, платежі, отримувати інформацію про ринок, останні новини, розважальні сервіси і т.д.

Huobi Chat також надає набір інструментів для розробників на базі Open SDK, завдяки якому вони зможуть "розробляти, тестувати і розгортати" свої децентралізовані додатки.

Реклама

Платформа буде включати в себе чотири основні елементи:

  • Мессенджер з наскрізним шифруванням, завдяки якому користувачі зможуть отримувати доступ до більшості функцій платформи;
  • Вкладку контактів;
  • Центр додатків, куди сторонні розробники зможуть додавати свої децентралізовані додатки;
  • Вкладку інформації про користувача з настройками і доступом до гаманця.

Згідно з даними на сайті Huobi Chat, до тестування платформи вже було залучено 1 270 осіб, з яких 93 в момент публікації знаходяться в мережі. Дату відкриття сервісу для широкого кола користувачів компанія не називає.

Нагадаємо, зміни в WhatsApp викликало захват у користувачів.

Реклама

Також ми писали, що аудиторія Telegram в Україні зросла на 600%. Мессенджер водночас залишається далеко не найпопулярнішим серед українців.

Як повідомлялося, за рік українці витратили на смартфони і мобільні телефони понад 22 млрд гр н – в рази більше, ніж на будь-яку іншу персональну електроніку. Середня ціна гаджетів даної категорії склала 3 700 грн. Аналітики підрахували, що нові мобільники українці купують в середньому один раз на 5-6 років (без урахування ринку б/у пристроїв і покупок за кордоном).