Банк в смартфоні: як нові технології змінюють життя українців

1 серпня 2018, 15:38
Українці вважають за краще проводити час в месенджерах і соціальних мережах, банки на базі таких платформ створюють цілі сервіси і йдуть туди, де проводять час їхні клієнти

Фото: pixabay.com

Дізнатися залишок за кредитом, зробити запит на оформлення позики або дізнатися про стан рахунку можна за кілька секунд. Не потрібно нікуди дзвонити або йти до відділення. Досить відкрити Viber й обрати потрібний розділ. Кілька кліків – і все готово. Справжня смартфономанія торкнулася і банківського сектора. Сайт "Сегодня" разом з головою правління банку ПУМБ Сергієм Черненко з'ясував, як українці витрачають час в мережі і чому це допомагає фінансовим установам.

В середньому українці витрачають на смартфони дві з половиною години на день. Щороку кількість власників таких гаджетів зростає. Зараз це близько 40% населення, а серед міллінеалів (народилися з 1981 по 2001 рік) – 80%. Останній показник випередили тільки США, говориться в даних Google. Українці вважають за краще проводити час в месенджерах і соціальних мережах. У лідерах за популярністью: Whatsapp, Facebook і Viber.

Банки на базі таких платформ створюють цілі сервіси і йдуть туди, де проводять час їхні клієнти. Наприклад, ПУМБ дозволяє отримувати найпопулярніші послуги в діалоговому вікні Viber. Тут можна відправити запит на оформлення кредиту, дізнатися про стан рахунку, переглянути останні платежі, суму дострокового погашення, провести оплату з карти будь-якого банку.

"Щоб запустити таку функцію – потрібно знайти на сайті банку іконку Viber, або в самому мессенджері – Паблік Аккаунт ПУМБ, і відкрити чат. У вас з'явиться діалогове вікно. Заходимо в розділ" Мої кредити та карти". Тут ми можемо дізнатися суму останнього платежу. Або скільки людині залишилося сплатити, щоб повністю розрахуватися з банком", – пояснює Сергій Черненко.

Кількість власників смартфонів в Україні зростає з кожним роком. І використовувати гаджети можна не тільки для спілкування. Банки створюють власні додатки, а для тих клієнтів, яким зручніше користуватися звичними інструментами, розробляють окремі сервіси. Вже зараз власники смартфонів можуть цілодобово звертатися до свого особистого банкіра в Viber.