Автосалон в Лос-Анджелесі: новинки серійні та концептуальні

26 листопада 2014, 09:58
На шоу відбулося три десятки світових прем'єр

Mazda CX-3. Фото:

До 30 листопада в Лос-Анджелесі проходить щорічний міжнародний автосалон, який вважається другим за значимістю в США (після Детройтського). Цього року на шоу відбулося три десятки світових прем'єр. Американський авторинок останнім часом почуває себе непогано: продажі ростуть практично у всіх виробників, а зниження цін на бензин в США до мінімуму за чотири роки привертає увагу відвідувачів автосалону (їх очікується близько 1 млн. осіб) до дорогих великих седанів, а не тільки до екологічних моделей, які традиційно широко представлені в Лос-Анджелесі (нагадаємо, що Каліфорнія має імідж штату, дуже уважно ставиться до всіх аспектів екології). Ще одна тема року – концепти майбутніх "розумних машин". Далеко не всі з новинок будуть офіційно поставлятися в Україну, але бажану модель без особливих проблем можна буде доставити по "сірих" каналах.

Концерн Daimler представив седан Mercedes-Maybach S-class, який стане найбільшим розкішним в модельному ряду Mercedes-Benz. Причому автомобіль був представлений одночасно на автосалонах в Гуанчжоу і Лос-Анджелесі, тому ринки Китаю та США виробник вважає найбільш важливими для подібних автомобілів. Із запуском цієї моделі в компанії з'являється другий суббренд – Mercedes-Maybach (після Mercedes-AMG).
Нагадаємо, що це друга спроба Daimler відродити бренд Maybach. Виробництво авто цієї марки було згорнуто у 2012 р, так як обсяги продажів не виправдали очікувань. Зараз обіцяно, що Mercedes-Maybach будуть істотного дешевше, ніж "просто" Maybach, і на 12-18 тис. євро дорожче, ніж нинішній подовжений S-клас.

Реклама

За запевненням розробників, автомобіль спеціально створений для використання з водієм. Пасажири двох роздільних задніх сидінь отримали додатковий простір, розкішну обробку салону шкірою і деревом з оригінальним дизайном, додаткові зручності.

У Daimler кажуть, що Mercedes-Maybach S не має прямих конкурентів, так як він позиціонується вище нинішнього S-сегмента, але нижче ультра-розкішних автомобілів. Але на погляд журналістів, конкуренцію йому складуть Rolls-Royce Ghost і Bentley Mulsanne.
Колісна база Maybach S-сlass (337 см) на 20 см більше, ніж у Mercedes S-класу з подовженою базою. Габаритна довжина машини – 5,45 м.

Реклама

Вихід на ринок Mercedes-Maybach S запланований на лютий 2015 Першою з'явиться версія Maybach S 600, яка буде оснащуватися бензиновим двигуном 6,0 л V12 з подвійним турбонаддувом (530 к.с., 830 Нм).

BMW провів прем'єрний показ нових поколінь заряджених моделей кросоверів X5M і X6M. Обидва автомобілі оснащені тим же 4,4-літровим бензиновим двигуном, який стояв на попередніх поколіннях. Але його потужність була збільшена до 575 к. с. Двигун агрегатується з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. До 100 км/год ці автомобілі розганяються за 4 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год.
У США BMW X6M почнуть продавати навесні 2015 за ціною від $103 тис. X5M оцінений на $3400 менше.

Концерн Volkswagen зробив акцент в експозиції на моделях, що використовують водень як паливо. Концепти Audi A7, VW Golf і Passat об'єднує наявність паливних елементів. Так називають пристрої, на вхід яких надходить рідкий водень, "вихлоп" формується виключно водяною парою, а на клемах утворюється напруга, що використовується для живлення електромоторів, що приводять в обертання колеса автомобіля.

Реклама

Втім Audi A7 Sportback h-tron quattro в компанії називають гібридом. Справа в тому, що літієва батарея, накопичує енергію рекуперації і яка відіграє роль буфера між водневими осередками і електромоторами, здатна сама забезпечувати пробіг до 50 км. Заряджається вона від мережі. Повний запас ходу автомобіля близько 500 км. При цьому витрачається приблизно 1 кг водню (за змістом енергії він еквівалентний 3,7 л бензину) на 100 км. Розгін з місця до 100 км/год займає 7,9 с. Максимальна швидкість 180 км/год.

Представляючи універсал Golf SportWagen HyMotion, представник Volkswagen заявив, що Golf став першим у світі автомобілем, на якому були реалізовані всі існуючі нині типи силових установок (бензин, дизель, газ, гібрид, чисто електричний привід і тепер – паливні елементи). Поки в планах у компанії немає запуску водневого Golf в серію – потрібно почекати більш широкого розповсюдження відповідних заправок. Зате потім VW готовий розвернутися щосили.

Новинки Mazda побудовані на основі традиційної силової установки. Рейстайлінговий кросовер CX-5 повинен з'явитися у продажу в США на початку наступного року. Приблизно тоді ж очікується і європейська версія.

Змін в автомобілі не дуже багато. Спереду з'явилися нові противотуманки і радіаторна решітка. У фарах головного світла можуть бути встановлені світлодіодні елементи. У палітру кольорів кузова додали пару відтінків. У салоні встановили нові центральну і напольну консолі. Трохи допрацювали підвіску.

Значно більш суттєві зміни відбулися з Mazda6: їй "почистили" екстер'єр, грунтовно переробили інтер'єр, поміняли всі сидіння, встановили нове обладнання, внесли важливі технічні корективи. Двигуни ж і коробки передачі не змінилися. А дизельна версія з мотором Skyactiv-D 2.2 тепер доступна з системою повного приводу нового покоління.

Показала Mazda і абсолютно новий автомобіль – субкомпактний кросовер CX-3, побудований на базі хетчбека Mazda2, але новинка помітно більше "донора" (її довжина 4,28 м). Інтер'єр практично повністю запозичений у хетчбека. Привід – або передній, або повний.

Першими цей автомобіль отримають японці – навесні 2015, а американці – влітку. Дату виходу CX-3 в Європі компанія поки не називає, але продаватися тут він буде, тому нова модель – глобальна.

Фото: організаторів