"Автоцивілка" і студентський квиток скоро з'являться в додатку "Дія"

6 лютого 2020, 15:01
У березні додаток "Дія" перестане тарифікуватися мобільними операторами

Фото: pixabay.com

Разом із застосунком "Дія" відразу запустять цифрові поліси для обов'язкового страхування відповідальності автовласників (ОСЦПВ, рос. – ОСАГО) і електронний студентський квиток. Про це повідомив розробник мобільного додатку Мстислав Банік.

"Документ, над яким ми закінчуємо роботу, і він буде готовий найближчим часом, – це "автоцивілка". Отже, ми отримуємо три з трьох водійських документів у смартфоні, що дуже полегшить життя кожному водієві. Другий документ, над яким ми працюємо, – студентський квиток... Уже дуже скоро будуть доступні майже 900 тис. цифрових студентських квитків ", – сказав він під час презентації мобільного застосунку "Дія" в Києві в четвер.

Реклама

За словами Баніка, також Мінціфри розробляє цифровий паспорт у смартфоні (ID-картка і закордонний паспорт).

Крім того, він зазначив, що вже в березні застосунок "Дія" перестане тарифікуватися мобільними операторами.

"Де б ви не перебували, якщо на рахунку є хоча б одна копійка і 1 Мб трафіку – "Дія" буде доступна на всі 100% ", – сказав розробник.

Реклама

Банік додав, що в планах до кінця 2020 року отримати 10 млн активних користувачів застосунку "Дія".

Сайт та додаток "Дія" є єдиним державним вебпорталом електронних послуг, а також базовим сервісом у проєкті "Держава в смартфоні". Вони об'єднують у собі всі послуги, які надає держава громадянам і бізнесу.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що мета уряду – 100% державних послуг онлайн до 2024 року і 50 основних послуг уже в 2020 році. Таку заяву зробив прем'єр-міністр Олексій Гончарук.

Реклама

Нагадаємо, сайт "Сьогодні" писав про те, що в Україні запустили роботу мобільного додатку "Дія", презентацію якого відвідав президент Володимир Зеленський. Він нагадав про свою мрію кардинально змінити відносини між державою і громадянами країни. Глава держави вважає, що держава повинна бути для людини зручним, простим і зрозумілим сервісом.

Також ми розповідали, що доступність онлайн-послуг – це також і вміння ними скористатися. Українців почали навчати цифрової грамотності за допомогою серіалів.