Avon стане бразильським: ЗМІ розповіли про угоду

24 травня 2019, 10:52
Компанія, за словами аналітиків, стала жертвою зміни споживчих смаків і купівельних звичок

Американський виробник косметики Avon Products, що працює на ринку прямих продажів, буде проданий бразильській компанії Natura Cosmeticos. Про це повідомило видання The Wall Street Journal (WSJ). За словами джерел, ради директорів обох компаній схвалили операцію після декількох місяців переговорів.

В компанії підтвердили, що згідно з умовами угоди, Natura володітиме 76% об'єднаного бізнесу з річним доходом понад 10 мільярдів доларів. Після появи цих даних акції Avon злетіли в ціні на 25% в ході попередніх торгів у Нью-Йорку в середу. За підсумками попередньої сесії їх вартість склала 3,2 долара, що відповідає капіталізації компанії на рівні 1,4 млрд доларів.

Реклама

"Угода покладе край незалежності Avon, яка стала іконою маркетингу в 20 столітті, дозволивши зайнятися бізнесом величезній кількості домогосподарок", - пише WSJ.

Читайте також:

Компанія, однак, стала жертвою зміни споживчих смаків і купівельних звичок, зокрема, підвищеного інтересу до онлайн-продажів.

Реклама

Раніше видання вже повідомляло, що Natura Cosmeticos і ряд інших потенційних покупців проявили інтерес до придбання Avon. У березні-2019 зазначалося, що керівництво Avon вело переговори з Natura, обговорюючи, зокрема, можливість покупки бразильською компанією північноамериканського бізнесу Avon, що є самостійною приватною компанією, крім основних міжнародних операцій.

Однак у квітні південнокорейська LG Household & Health Care Ltd. домовилася про покупку північноамериканського бізнесу Avon, контрольованого фондом прямих інвестицій Cerberus Capital Management LP, за 125 млн доларів. Cerberus також володіє великою часткою в міжнародному бізнесі Avon, який готується купити Natura.

Нагадаємо, останнім часом багато бізнес-гігантів Заходу переходять у володіння компаній з інших регіонів. Так, бренд автомобілів Smart на 50% перейде китайцям. Передбачається, що продаж частки в збитковому підрозділі Smart поліпшить фінансовий показник Daimler, адже за рік Smart продає лише 13 тисяч авто.

Реклама

Втім, частина світових брендів продовжує розширюватися, поглинаючи регіональних конкурентів. Наприклад, Coca-Cola купила найбільшу британську мережу кав'ярень.