Американська торговельна мережа: Нові звички покупців на карантині стануть довготривалими

22 травня 2020, 06:05
Голова однієї з найбільших в США компанії роздрібної торгівлі Walmart розповів про поведінку покупців на карантині

Чим небезпечний період ретроградного Меркурія

Вплив пандемії серйозно позначилася на купівельній поведінці, включаючи зліт онлайн-продажів, причому нові звички покупців можуть виявитися довгостроковими. Про це розповів глава найбільшої в США компанії роздрібної торгівлі Walmart Inc. Джон Фернер.

"Важко сказати, як довго протримаються ці зміни, хоча я вважаю, що багато з них стануть довговічними", – сказав Фернер.

Реклама

На його думку, в деякі періоди минулого кварталу зростання онлайн-замовлень з послугою самовивозу становив 300%.

Кілька днів тому Walmart повідомив, що інтернет-продажу в першому кварталі виросли на 74%, що спонукало компанію задіяти ще 2,4 тис. магазинів для доставки онлайн-замовлень.

При цьому компанія відклала запуск сервісу швидкої доставки Walmart +, який міг би конкурувати з Amazon Prime.

Реклама

"Той факт, що ми є багатоканальним рітейлером, допоміг Walmart в останні місяці", – сказав він.

За три місяці 2020 року Walmart наростив чистий прибуток і виручку, а продажі в США виросли на 10%.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що шведська компанія IKEA, яка раніше перенесла терміни відкриття магазину в Києві, тепер запускає онлайн-торгівлю в Україні.

Реклама

14 травня онлайном-магазин шведської компанії IKEA, який був запущений в тестовому режимі, тепер запрацював на повну силу. Так, на сайті доступні для замовлення вже близько 3600 товарів для дому.

До слова, з 11 травня в Україні знову відкрилися непродуктові магазини і частково ТРЦ. Це пов'язано з рішенням Кабміну послабити обмеження. До виходу з карантину також готують і транспорт: