Американська компанія купила український стартап за $150 мыльйонів

16 вересня 2015, 03:16
Засновники популярного мобільного застосування Snapchat для обміну повідомленнями купили одеський стартап Looksery

Snapchat купив одеський стартап Looksery за 150 мільйонів

Сума угоди склала близько $150 млн, повідомляє AIN.UA.

Відзначається, що вся команда розробки українського додатку з Одеси переїде в США.

Реклама

Окремий додаток Looksery зникло з AppStore, ставши частиною додатка Snapchat – якщо під час запису відеодзвінка тапнуть по зображенню своє обличчя, на екрані з'являться знайомі фільтри від Looksery.

Looksery – це програма для мобільних пристроїв, яка дозволяє в реальному часі змінювати власне обличчя так, щоб красиво виглядати на фото і навіть під час відеочату. За допомогою програми можна схуднути, погладшати, вирівняти колір шкіри і усунути її дефекти, змінити що завгодно – від кольору очей до форми черепа, накласти на обличчя анімацію мультяшного героя або героя фільму жахів.

Але заробляв проект в основному не на додатку, а на ліцензуванні своєї технології. Хоча додаток було успішним: 3 млн закачувань iOS-версії через кілька місяців після запуску.

Реклама

Після вдалої кампанії на Kickstarter торік про українську команду написали багато популярних ЗМІ: TechCrunch, Forbes, VentureBeat, CNN. Це допомогло залучити західних клієнтів: технологія Looksery зацікавила операторів колл-центрів, косметичні компанії, кіностудії.

Завдяки тому, що швидко вдалося знайти клієнтів на західних ринках, команда дуже швидко вийшла на прибутковість, генеруючи небачені для українського стартапу $1 млн обороту на місяць.