Boeing-777: "Три сімки" літатиме високо і далеко

23 лютого 2018, 21:31
Цей велетень бере на борт 361 пасажира. Долає відстань від 11 до 14 000 кілометрів. Крейсерська швидкість – 900 км на годину. Висота – до 13 000 метрів.

Boeing-777-200ER авіакомпанії МАУ. Фото: Олександр Ільченко, "Сегодня"

Топовою подією стала презентація в Міжнародному аеропорту Бориспіль першого з чотирьох широкофюзеляжних далекомагістральних літаків Boeing-777-200ER авіакомпанії МАУ.

Ця подія зібрала весь авіаційно-журналістський бомонд, якому надали режим найбільшого сприяння – від дуже насиченої цифрами і фактами прес-конференції керівництва авіакомпанії й аж до екскурсії безпосередньо на борт лайнера...

Реклама

Отже, це перший такого типу літак в Україні, призначений для трансатлантичних і трансконтинентальніх маршрутів – і діючих, і нових. Він приходить на зміну Boeing-767, хоча певний час вони експлуатуватимуться паралельно.

Кілька цифр, які дають уявлення, що таке "Три сімки". Цей велетень бере на борт 361 пасажира (удвічі більше, наприклад, за середньомагістральний Boeing-737). Має три класи обслуговування – бізнес, преміум та економічний. Долає відстань від 11 до 14 тисяч кілометрів. Крейсерська швидкість – 900 км на годину. Висота – до 13 тисяч метрів.

Реклама

Обід на борту Boeing-777-200ER . Фото: Олександр Ільченко, "Сегодня"

Ми теж побували всередині і переконались у перевагах новачка. Насамперед, це сучасний, стильний дизайн усіх салонів, включаючи різнокольорову гаму освітлення, зручні крісла (у бізнес та преміум класах вони розкладаються у повноцінні ліжка, що особливо доречно під час тривалих повітряних подорожей), драйвові системи розваг для кожного пасажира, у тому числі з українським контентом...

Голова наглядової ради МАУ Арон Майберг дав ексклюзивне експрес-інтерв’ю автору цих рядків.

Реклама

- Чим менше літак стоїть на землі, тим вищою є ефективність його експлуатації. Уже відомо, скільки часу 777-й проводитиме в небі?

- Гадаємо, 350-400 годин. Це, так би мовити, у середньому.

- У чартерній програмі плануєте його використовувати?

- Ні. Тільки на регулярних рейсах.

- Якою є структуризація поставок решти трьох 777-х? З якою періодичністю вони поповнюватимуть парк авіакомпанії?

- Другий такий літак отримаємо протягом ближчих місяців, третій – приблизно у травні, четвертий надійде у серпні або ж восени. Але не пізніше.

Пілот Boeing-777-200ER авіакомпанії МАУ. Фото: Олександр Ільченко, "Сегодня"

- Це не нові, хоча й осучаснені повітряні судна. Який все ж таки вік у першачка і решти?

- Вік різний. У середньому це 13-15 років. Цілком прийнятний для подальшої експлуатації.

- Самі особисто вже опробували?

- Звичайно. Літав, дивився, перед тим, як було ухвалено рішення про те, що саме на ньому зупиняємо свій вибір.

- І які враження?

- Знаєте, дуже гарний літак. Дуже комфортний. Літав на багатьох типах. Але цей, на мій погляд, хороший усим. Мабуть, тому, що наш...

...Очікується, що перший регулярний рейс "Три сімки" виконає до Бангкоку вже у суботу, 24 лютого.