Сукупна вартість 100 найдорожчих брендів світу виросла за останній рік на 9%, перевищивши 2 трлн доларів. Перше місце серед них увосьме поспіль посіла американська корпорація Apple.
Щорічний рейтинг опублікувала консалтингова компанія Interbrand.
Як зазначають експерти, у світлі пандемії нового коронавірусу технологічні корпорації змогли отримати значну вигоду.
"Очевидно, що 2020 року сильні бренди стали ще дужчими через пов'язані з COVID події, які прискорили перехід у різних галузях на цифрові технології, зокрема хмарні і потокові, це зміцнило домінуюче становище брендів, в яких ключову роль відіграють технології", – йдеться в доповіді Interbrand.
Вартість бренду Apple за рік зросла на 38%, вона склала майже 323 млрд доларів. На другій позиції перебуває Amazon, бренд якої додав за рік в ціні 60%, перевищивши 200 млрд доларів. Третє місце посів бренд Microsoft, що подорожчав на 53% до 166 млрд доларів.
У першу десятку рейтингу також увійшли:
- Google – 165 млрд доларів
- Samsung – 62 млрд доларів,
- Coca-Cola – 56,9 млрд доларів
- Toyota – 51,6 млрд доларів
- Mercedes 49,2 млрд доларів
- McDonald`s – 42,8 млрд доларів
- Disney – 40,8 млрд доларів.
Українські компанії до списку Interbrand не потрапили.
При складанні рейтингу Interbrand враховує такі чинники, як фінансові результати продажів, впізнаваність бренду, а також його вплив на ринку, який допомагає компанії встановлювати ціну вище від номінальної.
Нагадаємо, що Apple і Google входять у ТОП-5 найдорожчих марок світу вже вісім років поспіль.
Також повідомлялося, що компанія найбагатшої людини в світі Джеффа Безоса – Amazon посідає 3-е місце третій рік поспіль.